کد خبر : 373
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش دراهواز

راه اندازی کارگاه آموزش فنی و حرفه ای تولیدی کیف و کفش دراهواز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، رضانیسی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی و در سال “حمایت از کالای ایرانی” و با هدف توانمند سازی نیروی انسانی برای ایجاد فرصت شغلی برای جوانان جویای کار این کارگاه ایجاد شد. نیسی افزود: در هر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، رضانیسی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی و در سال “حمایت از کالای ایرانی” و با هدف توانمند سازی نیروی انسانی برای ایجاد فرصت شغلی برای جوانان جویای کار این کارگاه ایجاد شد.

نیسی افزود: در هر دوره آموزشی این کارگاه تعداد ۴۰ نفر کارآموزان دردوشیفت صبح وعصرمهارتهای لازم را جهت تولید کیف وکفش چرمی براساس استاندارد شغلی فرا خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: اینگونه کارگاهها یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد خانواده ها به حساب می اید.

نیسی عنوان کرد: ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به مناطق محروم وکمترتوسعه یافته از ضروری ترین اقدامات برای ورود آنها به بازارکار و اشتغال است.

وی بیان کرد: کارآموزان پس ازاتمام دوره وموفقیت درآزمون پایان دوره گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد.

نیسی درپایان خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی این کارآموزان برای فروش به بازار عرضه که مورد استقبال فراوان قرارگرفته است.

 

راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی درفنی وحرفه ای خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت:در راستای پیاده سازی دستورالعمل ها و سیاست گذاری های دولت پیرامون هوشمند سازی و توسعه دولت الکترونیک میزخدمت الکترونیکی این اداره کل راه اندازی شد.

عبدالنبی سواعدی افزود: خدمات الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های آموزش، پژوهش و برنامه ریزی ، سنجش و ارزشیابی مهارت ، اداره موسسات کارآموزی آزاد و پشتیبانی از طریق لینک میز خدمت الکترونیک در وب سایت khouztvto.com در دسترس عموم قرار گرفت.

سواعدی ادامه داد: ذی نفعان مرتبط در بخش خصوصی و دولتی می توانند کلیه خدمات مورد نیاز خود شامل درخواست تاسیس ، مدیریت ، مربیگری ، سرباز مربی ، ثبت نام در دوره های آموزشی ، آزمون های ادواری و ثابت ، خدمات پرداخت الکترونیکی و مشاوره و رهگیری را بصورت مجازی و از طریق لینک های موجود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره کل و مراکز تابعه انجام دهند.

وی گفت: با راه‌اندازی این پورتال و مراجعه الکترونیکی مردم به خدمات قابل ارائه زمینه خوبی به وجود می‌آید تا بدون مراجعه حضوری مردم بتوانند خدمات قابل قبولی را دریافت کنند.

سواعدی تصریح کرد: با راه‌اندازی میزخدمت الکترونیکی و امکاناتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد مردم می توانند به سرعت از خدمات متنوع و راهنمایی‌های لازم بهره مندشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =


دسته‌بندی نشده