کد خبر : 4398
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

راه‌اندازی پویش خرید پوشاک وطنی توسط نویسنده و هنرمند خوزستانی

راه‌اندازی پویش خرید پوشاک وطنی توسط نویسنده و هنرمند خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، این هنرمند خوزستانی پیش از این نیز در شهریور ماه امسال و همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس در صفحه اجتماعی خود پویش خرید نوشت افزار تولید وطن راه اندازی کرد که با حمایت چهره های مطرح ورزشی و هنری کشور همراه بود و مورد استقبال طیف عظیمی از مردم

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، این هنرمند خوزستانی پیش از این نیز در شهریور ماه امسال و همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس در صفحه اجتماعی خود پویش خرید نوشت افزار تولید وطن راه اندازی کرد که با حمایت چهره های مطرح ورزشی و هنری کشور همراه بود و مورد استقبال طیف عظیمی از مردم قرار گرفت.

بی شک نقش هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان جامعه در هدایت افکار عمومی در جریانات اجتماعی و فرهنگی بسیار ویژه و تأثیرگزار است.
در صورت حمایت سراسری از  این پویش مردمی در حمایت از صنعت پوشاک کشور در حالی که مورد هجوم جنس های بی کیفیت چینی و قاچاق قرار گرفته و باعث تعطیلی گسترده و بیکاری خیل عظیمی از فعالان این عرصه گشته است، می تواند نور امید در دل تولید کنندگان این عرصه بتاباند.

وی در بخشی از متن این پویش بر لزوم رعایت توصیه های ایمنی و بهداشتی و نیز پرهیز و خودداری مردم از خروج غیر ضروری از منازل به دلیل شیوع کرونا ویروس تاکید کرده است.

در متن پویش خرید لباس و پوشاک تولید ایران که در صفحه اینستاگرام این هنرمند خوزستانی قرار دارد، آمده است؛

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که حتی “کرونا” هم نمی تواند مانع حضورتان در بازار و خریدهای نوروزی شود، حتما بخوانید.
__________________________________

*پویش مردمی خرید پوشاک تولید ایران*

هموطن عزیز سلام!

متاسفانه بر اساس آمار رسمی *سالانه* حدود *۸ میلیارد دلار* پوشاک عمدتا  از راه غیرقانونی و *قاچاق* وارد کشور می شود و همین امر موجب *تعطیلی واحدهای تولیدی* بی شمار و *بیکاری* خیل عظیمی از فعالان در این صنعت شده است.

اگر به طور میانگین تعداد ۵۰ میلیون نفر از ایرانیان متوسط مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پوشاک خریداری کنند مبلغی معادل ۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال *(( پنجاه هزار میلیارد ریال))* خواهد شد.
آیا می دانستید که با همین رقم، می توان چندین کارخانه تولید پوشاک را از خطر ورشکستگی نجات داده و علاوه برعدم بیکاری چندین هزار کارگر زحمت کش٬ ۱۰ ها هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

بیایید در آستانه سال جدید با یک *عزم ملی دست در دست هم دهیم* و با خرید لباس و پوشاک تولید داخل، از تعطیلی هزاران کارگاه تولید پوشاک و *بیکاری ده ها هزار کارگر* شاغل در این صنعت جلوگیری کنیم.
بیایید با حمایت از این پویش مردمی و انتشار آن در رشد اقتصاد ایران عزیزمان سهیم باشیم.

انشاالله
حسن نسیمی / روزنامه نگار
اسفند ۹۸

پ ن: *در شرایط بحرانی کنونی و با شیوع ویروس منحوس “کرونا” بهترین کار ممکن ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ بویژه بازار است. لذا این پیام ویژه هموطنان عزیزی است که در این شرایط خاص همچنان عزم خود را برای خرید های نوروزی جزم کرده اند*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + ده =


دسته‌بندی نشده