کد خبر : 15304
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل: تمام پرداختی های آخر سال ۲۴ دستگاه اجرایی که از این سازمان اعتبار می گیرند به شکل کامل انجام شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل: تمام پرداختی های آخر سال ۲۴ دستگاه اجرایی که از این سازمان اعتبار می گیرند به شکل کامل انجام شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تمام پرداختی های آخر سال 1401 به شکل کامل انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه در استان اردبیل وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز داود شایقی در جلسه ای که با حضور دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در محل دفتر خزانه استان تشکیل شده بود، اظهار کرد: پیش بینی های انجام شده در مورد پرداختی حق و حقوق کارکنان استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ انجام شد و تمامی دستگاه ها بدون هیچ مشکلی پرداختی کارکنان خود را اعم از حقوق، عیدی، رفاهی و اضافه کاری انجام داده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش بر این است تا با پیش بینی انضباط بخشی به هزینه های جاری پرداختی های کارکنان به شکل واقعی انجام شده و براساس قانون بودجه ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصد نیز اعمال شود.
وی گفت: در کنار پرداختی های پایان سال کارکنان و هزینه های جاری در حوزه عمرانی نیز جذب اعتبارات از محل منابع ملی با همت و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در اولویت قرار گرفت و تخصیص های خوبی را برای پروژه های مهم و زیربنایی شاهد بودیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: تا آخرین روز کاری با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس بخش عظیمی از منابع مورد نیاز راه آهن و پروژه های بزرگراهی تخصیص یافت و در سال جاری نیز با همت مضاعف سعی خواهیم کرد تا به تکمیل و راه اندازی این پروژه ها توجهی جدی داشته باشیم.
شایقی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید بیشترین حمایت از تولید انجام شده و همچنان تلاش بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

 

  • منبع خبر : حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + شش =


دسته‌بندی نشده