کد خبر : 8238
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

حدیث کریمی

دیدار و مراسم تقدیر از قهرمان جودو باوی

دیدار و مراسم تقدیر از قهرمان جودو باوی
هیات جودو شهرستان باوی در تاریخ ۲۷مهرماه با مرتضی مطیری جودوکار جوان که عضو تیم استان خوزستان و همچنین در مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی جودو جوانان شرکت کرده بود دیدار و ضمن تبریک از ایشان وخانواده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

رییس هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان باوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم گفت: در این مراسم اعضای هیات جودو و تعدادی از جودو کاران این شهرستان حضور داشتند.

امید مطیری در ادامه بااشاره به اینکه مرتضی مطیری ساکن روستای زرگان بیت محارب از توابع شهرستان باوی است افزود: اواز همان ابتدا استعداد یابی و حمایت و مورد توجه هیات این شهرستان قرار گرفت؛ خوشبختانه با تلاش وپشت کار در اولین حضور خود در مسابقات کشوری جوانان باقدرت ظاهر شود و با پیروز شدن بر حریفان خود به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

 

همچنین ایشان علاوه ورزش قهرمانی در تحصیل نیز در رتبه های اول است ودانشجوی سال اولی دانشگاه فنی حرفه ای شهید چمران اهواز در رشته شیمی است نزدیکترین شهر به محل زندگی ایشان حداقل ۱۵ کیلومتر فاصله دارد .

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان باوی بابیان اینکه حمایت های هیات استان از هیات جودو این شهرستان باعث دوام رشته جودو در این شرایط سخت شده است، عنوان کرد: مرتضی مطیری در باشگاه فرهنگی ورزشی محمد رسول الله (ص) که در این روستا توسط بنده مربی و رییس هیات جودو باوی و دارند مدال نقره مسابقات جهانی ایتالیا ساخت شده روزانه در آنجا تمرین می کند.

 

مطیری درادامه بااشاره به اینکه بنده به عنوان رییس هیات جودو ودفاع شخصی شهرستان باوی و مربی اعزامی به مسابقات کشوری جوانان کشور از مسئولان استانی علل خصوص شهرستان باوی استدعا دارم که قدر جوانان مستعد را بدانند؛ اینها با حمایت مادی و معنوی می توانند در آینده ای نزدیک پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را در قله های قهرمانی به اهتزاز در بیاورند. خاطرنشان کرد:با حمایت از ورزش قهرمانی و جودو کاران قهرمان و جوانی همچون مرتضی مطیری که علاوه بر مدال برنز به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد میتوان که برای جوانان دیگر نیز الگوی درست معرفی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =


دسته‌بندی نشده