کد خبر : 15125
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با خانواده شهید مدافع حرم

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با خانواده شهید مدافع حرم
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان شامگاه روز جاری با حضور در منزل شهید سیدجاسم نوری با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم به نقل از روابط عمومی شرکت، مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در دیداری صمیمانه با خانواده معزز شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم بر تکریم خانواده های محترم شهدا تاکید کرد و گفت، تکریم از خانواده شهدا وظیفه ایست بر دوش همگان و وظیفه داریم همواره یاد و خاطرات شهدا را احیا کنیم، چرا که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون ایثارها و رشادت های این عزیزان می باشد.

شهید سید جاسم نوری در روز‌های نخست جنگ تحمیلی در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشت که هوش و ذکاوتش سبب شد در سن ۱۳ سالگی به سمت فرمانده گردان امام علی (ع) منصوب شود.

پس از حضور در عراق برای دفاع از حرمین شریفین اقدام به تشکیل لشکر حضرت عباس (ع) کرد و خدمات زیادی را انجام داد.

این دلیرمرد خوزستانی در روز پنج‌ شنبه هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در نزدیکی شهر الرمادی استان الانبار عراق مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان در مدینه الطب بغداد به شهادت رسید.

پس از آن، پیکر مطهر شهید نوری به کربلای معلا منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان عراقی و زائران ایرانی در بین الحرمین تشییع شد و بعد به ایران انتقال یافت.

پیکر شهید نوری پس از انتقال به ایران در روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۴ به حمیدیه منتقل شد و مردم حمیدیه با این شهید وداع کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =


دسته‌بندی نشده