کد خبر : 6571
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

دیدار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با خانوده شهید همکار مدافع حرم

دیدار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با خانوده شهید همکار مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی،  این دیدار روز ۱۵ بهمن ماه در منزل شهید حسینی کاهکش و با هدف تجلیل از خانواده معزز این شهید والا مقام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) انجام شد. در این

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی،  این دیدار روز ۱۵ بهمن ماه در منزل شهید حسینی کاهکش و با هدف تجلیل از خانواده معزز این شهید والا مقام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) انجام شد.

در این دیدار مهندس احمد محمدی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه شهید حسینی کاهکش، بر زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تکریم خانواده های آنان به عنوان وظیفه و تکلیف ملی و اعتقادی تاکید کرد.

 همچنین پدر شهید حسینی کاهکش ضمن بیان نکاتی از زندگی و شهادت ایشان، به بیان فضایل اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت.

در پایان این دیدار معنوی حاضران ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهید علی حسینی کاهکش و همه شهدای مدافع حرم، برای آنان از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت کردند.

شایان ذکر است شهید علی حسینی کاهکش از کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و از بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در تاریخ  ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی دو شهر شیعه نشین “نبل” و ” الزهرا” سوریه به فیض شهادت نائل آمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سه =


دسته‌بندی نشده