کد خبر : 15815
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

دیدار خادمان حرم رضوی با مادر شهید شنبه تاوسه

دیدار خادمان حرم رضوی با مادر شهید شنبه تاوسه
همزمان با دهه کرامت خادمین آستان قدس رضوی به همراه محمد عسگری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با حضور در خانه شهید جاودیدالاثر شنبه تاوسه از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس مسجدسلیمان با مادر گرامی و خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم از مسجدسلیمان، در این دیدار صمیمی خادمان امام رضا(ع) دقایقی را میهمان خانه مادر چشم‌انتظار سرباز جاویدالاثر شهید شنبه تاوسه بودند و هدایای متبرک حرم نورانی امام رئوف را به این مادر شهید اهدا کردند.

سرباز شهید شنبه تاوسه فرزند مهرعلی است که در تاریخ دهم آذرماه سال ۱۳۴۶ در شهر قلعه خواجه شهرستان اندیکا دیده به جهان گشود که در دوره جوانی به خدمت سربازی رفت و در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مشغول گذراندن این دوره از زندگی خود شد.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران سربازی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ثبت شد.

پس از شهادت پیکر پاک شهید شنبه تاوسه در خاک جبهه ماند و به وطن بازنگشت و جزو شهدای جاویدالاثر دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان محسوب می‌شود.

شهید تاوسه در سن ۲۱ سالگی در کوشک به شهادت را رسید که به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره‌اش یادبودی برای آن شهید عزیز در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان بنا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک − 1 =


دسته‌بندی نشده