کد خبر : 7112
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

دو پروژه برق رسانی در شهرستان گتوند افتتاح و کلنگ زنی شد

دو پروژه برق رسانی در شهرستان گتوند افتتاح و کلنگ زنی شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره برداری و کلنگ زنی دو پروژه برقرسانی در شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خدری گفت: پروژه خط چهار مداره شهرستان گتوند در سطح ولتاژ ٣٣ کیلو ولت برای اولین بار در سطح کشور افتتاح شد.

خدری در تشریح این پروژه گفت: این خط چهار مداره، با کابل فاصله دار به صورت دو معبره و به طول حدود ۸۰۰ متر و با اعتبار حدود ۴ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: این مسیر در گذشته یک خط با ظرفیت محدود داشت و به همین دلیل باید خطوط جدید احداث میشد؛ خوشبختانه امروز برای اولین بار این پروژه با ولتاژ ۳۳ در سطح کشور به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان همچنین از کلنگ زنی پروژه خطوط ایستگاه عقیلی و گتوند خبر داد و گفت: این پروژه در سه بخش و با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال در ۵ ماه اجرایی می شود.

خدری در تشریح این پروژه افزود: بخش اول پروژه در مسیر روستاهای انتهای عقیلی است که با اجرای این خط، افت ولتاژها و خاموشی های ناشی از گرمای شدید یا بارش باران جبران می شود و از پایداری نسبی و قدرت انتقال بار برخوردار است.

وی ادامه داد: خط دوم که در گذشته یک خط پایه چوبی فرسوده داشته و مدام به علت شرایط جوی دچار خاموشی های مکرر میشد، روستاهای شهر ترکالکی را تامین برق می کند و ارتباط بین عقیلی و گتوند است تا در مواقع ضروری بتوانیم بار مناطق را از ایستگاه های مجاور تامین کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اضافه کرد: با اجرای خط سوم پایداری خطوط روستاهای مسیر کیارس ( بیش از ۱۴ روستای بزرگ) و پایداری خطوط برق روستاهای آبیده را به دنبال دارد و باعث رفع افت ولتاژ و رفع قطعی های مکرر می شود.

این پروژه با حضور نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان عصر امروز در شهرستان گتوند کلنگ زنی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + هفده =


دسته‌بندی نشده