کد خبر : 14678
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۳

دومین دوره مسابقات کشتی کارگران میبد برگزار شد

دومین دوره مسابقات کشتی کارگران میبد برگزار شد
دومین دوره مسابقات کشتی کارگران میبد همزمان با عید سعید مبعث و با حضور ۴۰ نفر در ۹ وزن در سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از بام مبید، این مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر ونیز مبعث رسول اکرم(ص) از سوی هیئت ورزش کارگری شهرستان و هیئت کشتی شهرستان میبد و با همکاری اداره ورزش و جوانان میبد ، بخشداری مرکزی میبد ، شرکت تعاونی دهیاریهای میبد و شرکت کاشی مریم برگزار گردید.

در پایان مسابقات با شرکت کشتی گیران بزرگسال شاغل در بخش صنعت میبد نفرات اول تا سوم هر وزن معرفی شدند.

در این مسابقات در وزن ۶۱ کیلو گرم مهدی مهدی پور از کاشی سراج و مجید سبیلی از کاشی مریم به ترتیب مقامهای اول و دوم را به دست آوردند و در وزن ۶۵ کیلوگرم فخرالدین کارگر از کاشی پارسیان و محمد زارع از عدالت بتن حائز مقامهای اول و دوم شدند.

همچنین مجید دهقانی از کاشی خیام ، محمد رضا دشتی از شرکت گاز و سید مجتبی طاهری از کاشی مریم نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم و قنبر کارگر از کاشی مریم ، پوریا امرایی از شهرک صنعتی  و شهرام رضایی از راه آهن در وزن ۷۴ کیلو گرم به ترتیب در هر وزن به عنوان عنوان نفرات اول تا سوم معرفی گردیدند.

در وزن ۷۹ کیلو گرم هم مهدی فلاح از آزاد ، مهدی اسماعیلی از کاشی مریم و ابوالفضل یزدی از کاشی مریم و در وزن ۸۶ کیلو گرم نیز پیمان دلاور از کاشی نارین ، محمد حسین دهقانی از آزاد و علی مهدی زاده از کاشی مریم به ترتیب در هر وزن مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.

مصطفی علیزاده از آزاد ، علی کارگر از کاشی نارین و هدایت خودکامه از کاشی مریم در وزن ۹۲ کیلو گرم و در وزن ۹۷ کیلو گرم علی محمد قاسمی پور از ایساتیس پویا ، عباس آقایی از آزاد و مهدی زارع شاهی از ایساتیس پویا مقامهای اول تا سوم هر وزن را کسب کردند.

محمد طاهر صادقی فر از آزاد، ، رامین خلانلویی از آزاد و ذبیح الله عابدین زاده از آزاد نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حائز مقامهای اول تا سوم گردیدند.

برگزیدگان مسابقات با اهدای مدال ، حکم قهرمانی و جوایز ارزنده مورد تجلیل شدند.

رقابت‌ها با حضور سید جلیل میر محمدی نماینده مردم شریف تفت و میبد، سید احمد علائی رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان و رئیس هیئت ورزش کارگری شهرستان ، محمد رضا زارع رئیس و علی ابراهیمی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان، عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی و دکتر ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد ، سید ابوالقاسم حسینی رئیس شرکت تعاونی دهیاریهای میبد و مهدی شبانی دبیر هیئت کشتی و تنی چند از مربیان، پیشکسوتان و مسئولان هیئت کشتی برگزار شد.

گفتنی نونهالانی که در هنگام برگزاری مسابقات حضور داشتند بعد از اتمام رقابتها با هم کشتی گرفتند و از سوی کشتی گیران تشویق شدند.

از پایگاه خبری بام میبد نیز بایت پوشش خبری مسابقات برگزار شده قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + دو =


دسته‌بندی نشده