کد خبر : 9325
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۲

دعوت فرماندار شهرستان گتوند از عموم مردم جهت شرکت پُر شور در راهپیمایی روز قدس

دعوت فرماندار شهرستان گتوند از عموم مردم جهت شرکت پُر شور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس حسین اسدی پور فرماندار شهرستان گتوند طی پیام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس از همه اقشار مردم متدین ولایتمدار و انقلابی شهرستان گتوند جهت شرکت در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورد. بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس حسین اسدی پور فرماندار شهرستان گتوند طی پیام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس از همه اقشار مردم متدین ولایتمدار و انقلابی شهرستان گتوند جهت شرکت در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گتوند، همراه و هم صدا با دیگر مردم کشور ایران عزیز، در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام خواهد کرد.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی بزرگواران و گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و انقلابی شهرستان گتوند دعوت می نمایم تا در تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان سرافراز، امام راحل (ره) و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور بهم رسانند.

*حسین اسدی پور*
*فرماندار شهرستان گتوند*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − یک =


دسته‌بندی نشده