کد خبر : 7358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

دعوت انجمن سینمای جوانان خوزستان به شرکت در انتخابات

دعوت انجمن سینمای جوانان خوزستان به شرکت در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان خوزستان،متن بیانیه به شرح زیر را اعلام نمود : بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان خوزستان،متن بیانیه به شرح زیر را اعلام نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق های رای آنها تعیین می شود. مردم ما می دانند، در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی، مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند.

با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است  و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سینماگران و هنرمندان استان خوزستان با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته، دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند.

امید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامهای روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

انجمن سینمای جوانان استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =


دسته‌بندی نشده