کد خبر : 12669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

در مهر ماه سالجاری صورت پذیرفت: نظارت بهداشتی دامپزشکی خوزستان بر بیش از یک میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور

در مهر ماه سالجاری صورت پذیرفت: نظارت بهداشتی دامپزشکی خوزستان بر بیش از یک میلیون تن نهاده دامی وارداتی به کشور

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر رضا اسدی معاون سلامت دامپزشکی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در مهر ماه سالجاری بیش از یک میلیون تن نهاده دامی با مجوز بهداشتی دامپزشکی از طریق بندر امام خمینی ( ره )  وارد کشور

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دکتر رضا اسدی معاون سلامت دامپزشکی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در مهر ماه سالجاری بیش از یک میلیون تن نهاده دامی با مجوز بهداشتی دامپزشکی از طریق بندر امام خمینی ( ره )  وارد کشور شده است.

رضا اسدی در ادامه بیان کرد: نظارت بهداشتی بر مواد اولیه تولید خوراک دام و طیور و همچنین صدور مجوز بهداشتی ترخیص نهاده های دامی وارداتی جهت مصرف در مراکز مرتبط از وظایف مهم دامپزشکی است و در این راستا دامپزشکی استان در جهت رسیدن به ایمنی و در نهایت امنیت غذایی برای آحاد جامعه بصورت شبانه روزی تلاش می کند.

معاون سلامت دامپزشکی استان افزود : خوراک دام، بهداشت دام و سلامت زنجیره غذایی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد و به این جهت خوراک سالم دام ، تأمین کننده بهداشت دام ، فرآورده های دامی و غذای سالم و در نهایت تضمین کننده سلامت انسان محسوب می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: این محموله ها تحت نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی و بعد از انجام آنالیز کیفی و انجام آزمایشات میکروبی در سیستم زنجیره مصرف نهاده های خوراک دام و طیور کشور قرار می گیرند.
اسدی در پایان افزود: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی استان بصورت شبانه روز در بندر امام خمینی ( ره ) مستقر بوده و به طور مستمر بر امر واردات محموله های حوزه دامی نظارت های بهداشتی و تخصصی را اعمال می نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + پنج =


دسته‌بندی نشده