کد خبر : 11353
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

در صورت تامین نیروی انسانی ۲۵ تخت جدید روانپزشکی در بیمارستان سلامت اهواز به تخت های فعلی اضافه می شود

در صورت تامین نیروی انسانی ۲۵ تخت جدید روانپزشکی در بیمارستان سلامت اهواز به تخت های فعلی اضافه می شود
رئیس بیمارستان سلامت اهواز گفت :تامین و حفظ سلامت جامعه و افزایش روحیه امید به زندگی، وظیفه آحاد افراد جامعه و سازمانهای متولی است.

دکتر مهرداد شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم اظهار داشت: در حال حاضر ۹۵درصد ظرفیت تخت های موجود بیمارستان سلامت تکمیل و بیماران درمان های دارویی و غیر دارویی را دریافت می کنند و این وظیفه مسئولین امر هست که این خدمات را به بیماران بیشتری با توجه به امکانات بالقوه بیمارستان ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به آمارهای موجود، به منظور درمان بیماران اعصاب و روان و بیماران حاد در صف انتظار نیاز است این ظرفیت هر چه زودتر افزایش یابد .

رئیس بیمارستان سلامت اهواز عنوان کرد: خوشبختانه زیر ساخت های لازم جهت افزایش تعداد تخت با همت و تلاش و حمایتهای مسئولین دانشگاه آماده می باشد و در صورت تامین تجهیزات و نیروی انسانی موردنظر تعداد ۲۵تخت روانپزشکی به بخشهای درمانی این بیمارستان اضافه خواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: در این خصوص از حمایتها همه جانبه ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و معاونت توسعه، معاون درمان، در راستای توجه ویژه به بیمارستان سلامت و حل مشکلات چندین ساله این بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده