کد خبر : 6796
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

در بازدید میدانی سرپرست شهرداری اهواز از محلات مختلف منطقه ۷ مطرح شد: پشتیبانی مدیریت شهری از فعالیت‌های گروه‌های جهادی

در بازدید میدانی سرپرست شهرداری اهواز از محلات مختلف منطقه ۷ مطرح شد: پشتیبانی مدیریت شهری از فعالیت‌های گروه‌های جهادی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، ابراهیم نوشادی  در این بازدید منطقه ۷ را یکی از قدیمی‌ترین مناطق اهواز دانست و بر لزوم رفع مشکلات این منطقه تاکید کرد. سرپرست شهرداری اهواز، توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف و مردم محوری را از راهبردهای خود برشمرد و اضافه کرد: ایمن‌سازی بافت این منطقه از اهمیت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، ابراهیم نوشادی  در این بازدید منطقه ۷ را یکی از قدیمی‌ترین مناطق اهواز دانست و بر لزوم رفع مشکلات این منطقه تاکید کرد.

سرپرست شهرداری اهواز، توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف و مردم محوری را از راهبردهای خود برشمرد و اضافه کرد: ایمن‌سازی بافت این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با همکاری بین‌بخشی و حمایت دولت نسبت به جابه‌جایی ساکنان برخی منازل در معرض خطر اقدام کرد.

وی همچنین افزود: اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی در جهت محرومیت‌زدایی از این منطقه موجب رضایتمندی عمومی شهروندان شده که جا داشت حضوراً از این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم و اعلام آمادگی مدیریت شهری برای هر گونه حمایت از این فعالیت‌ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ابلاغ نمایم.

سرپرست شهرداری اهواز با اعلام این مطلب که مردم ولی‌نعمت ما هستند و نباید فاصله‌ای بین مسئولین و مردم وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در منطقه ۷ مشکلات دیرینه‌ای وجود دارد که در تلاش هستیم با راه‌اندازی نهضت محرومیت‌زدایی و فعالیت جهادی در مناطق محروم، نیازهای اولیه عزیزان ساکن در این مناطق را برآورده سازیم.

نوشادی جمع‌آوری نخاله، نظافت عمومی، اهتمام به فضای سبز، رفع سدمعبر، راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای، لکه‌گیری آسفالت معابر و ارزش‌آفرینی با استفاده از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی و احداث پارک‌های محله‌ای را از اقداماتی عنوان کرد که باید در دستور کار مدیریت منطقه ۷ قرار گیرد.

سرپرست شهرداری اهواز که در محلات مختلف منطقه ۷ حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: این منطقه دارای بافت تاریخی ارزشمند و همچنین مناظر شهری کم‌نظیر ماست که با خلاقیت و برنامه‌ریزی می‌تواند به یکی از گذرهای فرهنگی و گردشگری در شهر اهواز تبدیل شود.

نوشادی در پایان این بازدید با تقدیر از تلاش‌های سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم منطقه، دستورات لازم را جهت رفع مطالبات و درخواست‌های شهروندان صادر کرد.

منبع: روابط عمومی شهرداری اهواز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =


دسته‌بندی نشده