کد خبر : 15210
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

درمانگاه تامین اجتماعی باغملک افتتاح شد

درمانگاه تامین اجتماعی باغملک افتتاح شد
طی حکمی از سوی دکتر هدایت الله عبدی زاده مدیر درمان استان خوزستان دکتر سیمین کمایی به عنوان سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باغملک معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان: عصر روز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲مراسم افتتاح درمانگاه باغملک با حضور دکتر هدایت اله عبدی زاده مدیر درمان ، عبدالرضا روشنی مدیرکل تامین اجتماعی ، عبداله ایزدپناه نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی ، فرج الهی فرماندار، دکتر کاویان معاون خدمات درمانی مدیریت درمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، برگزار شد.

 

بهروز فرج الهی فرماندار  در آئین افتتاحیه درمانگاه تامین اجتماعی باغملک گفت : یکی از حقوقی که بیمه شدگان تامین اجتماعی داشتند این است که باید پیش از این درمانگاه تاسیس می شد و در شهرستانی که بیمه شدگان آن از ۳۵ هزار نفر بیشتر است و اگر جمعیت کسانی که بیمه آنها در شهرهای دیگر است ولی محل زندگی شان اینجاست در نظر بگیریم بیش از ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان داریم .

دکتر عبدی زاده و همکارانشان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای راه اندازی این درمانگاه  تلاش های زیادی داشته اند. که بایستی از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرد .

 

وی بیان کرد: برای به کار گیری نیرو ها در این درمانگاه باید از نیروهای بومی شهرستان استفاده کرد و آزمون داخلی فقط برگزار شود و ما به دنبال رضایت مندی مردم هستیم.

 

دکتر هدایت الله عبدی زاده مدیر درمان استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان راه اندازی این درمانگاه گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از قوی ترین نهادها در کشور است و درمانگاه باغملک‌ سی و سومین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان خوزستان است و این حق قانونی ما است که از امکانات درمانی استفاده کنیم ، اما برای تامین زمین مناسب نیاز به پشتیبانی و کمک خیرین دارد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی مجوز ۶ درمانگاه در شهرهای مختلف را صادر نموده است که باغملک اولین مرکز درمانی است که در سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: انتظار میرود که فرماندار و نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهر یک قطعه زمین رایگان مناسب در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دهند تا بهترین درمانگاه و با بهترین امکانات و در خور مردم باغملک مطابق با سطح بندی ساخته شود.

دکتر عبدی زاده عنوان کرد: قطعا باید نیروهای گرفته شده از طریق آزمون باشد تا درمانگاه زودتر تکمیل شود و این قول را می دهیم که امکانات و نیروی مناسب را به این درمانگاه اختصاص خواهیم داد.

وی در پایان از مدیر عامل و معاونین سازمان تامین اجتماعی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ، نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، رییس شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین شهرستان و همچنین رییس و کارکنان درمانگاه ایذه که جهت راه اندازی این درمانگاه تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد .

 

سپس عبداله ایزدپناه نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت : مجوز این درمانگاه دو سال پیش صادر شد که با فاصله زیادی مواجه شد و با تلاش مدیریت تامین اجتماعی استان ، دانشگاه جندی شاپور اهواز ، رئیس شبکه بهداشت و فرماندار باغملک تلاش های زیادی در این زمینه داشتند.

عبدالله ایزد پناه خاطر نشان کرد: با مدیریت جدید مدیریت درمان استان و پیگیری خوبشان این مشکلات مرتفع شد و ما امروز شاهد راه اندازی این درمانگاه هستیم که بایستی زودتر از این افتتاح می شد .

در پایان طی حکمی از سوی دکتر هدایت الله عبدی زاده مدیر درمان استان خوزستان  دکتر سیمین کمایی  به عنوان سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان باغملک معرفی شد.
در پایان آیین بهره برداری از درمانگاه باغ‌ملک  و واحد‌های مختلف آن شامل پذیرش ، اتاق پزشک ، داروخانه و ..‌. بازدید شد و مورد استقبال مسئولین و اهالی باغ‌ملک قرار گرفت  .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − یازده =


دسته‌بندی نشده