کد خبر : 10092
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

درد دلم با رهبرم/کورش محمدحسینی

درد دلم با رهبرم/کورش محمدحسینی

این انقلاب را به دست نا اهلان و جاهلان ندهید با سلام و درود همه ما سرزمین ممکلت خود را دوست داریم و از بدو انقلاب اسلامی کشور عزیزم ایران تاریخ ۱۳۵۷را کسانی که انقلابی بودنند را بخاطر دارند و دیدن با چه مشقتی بدست امد و طولی نکشید ۸سال جنگ تحمیلی به کشور عزیزم

این انقلاب را به دست نا اهلان و جاهلان ندهید

با سلام و درود
همه ما سرزمین ممکلت خود را دوست داریم و از بدو انقلاب اسلامی کشور عزیزم ایران تاریخ ۱۳۵۷را کسانی که انقلابی بودنند را بخاطر دارند و دیدن با چه مشقتی بدست امد و طولی نکشید ۸سال جنگ تحمیلی به کشور عزیزم وارده شد و چه خون های سرزمین ام ریخته شد تا ذره ای از خاک وطنم را بدست بیگانگان ندهیم.

 

اقا مردم سرزمین ام چه ها که نکردنند در تمامی ابستن های حوادثی که پیش می امد در کشور و خارج کشورم از جان مایه می گذاشتن و تا به الان که هر موقعی احساس خطر برای کشورشان کنند جان برکف هستند.

 

همه ما می دانیم که سرمایه های این نظام مقدس با رهبری شما بزرگوار مدیریت نمودید و توازون را حفظ جهت ارامش جناج ها و اقوام  ولی براستی مردم کشورم چه وقت مزد خود را بحق خواهند دید و هر دولتی وعده های تقریبا توخالی و یا جنگ های زرگری از دولت های قبلی اشکال کار در کجاست؟

 

شما به عینه شاهد رشادتهای مردم ولایتمدار کم توقع و تاریخ دار این سرزمین بوده اید. هر سه قوا از مردم در صحنه میگویند ولی جسارتن در کار عملیاتی کم تر دیده برای مردم اتفاقی افتاد البته از حق که نباید بگذریم دهه اول انقلاب اوج شکوفایی دستگیری از مستعضعفین کشورم بود ولی آقا مردم ما به خوبی و در زمان مناسبش دوست را از دشمنان مان سوا خواهند نمود و فهم و کمال شان در حدی است که این کشور یک رهبر دارد و ان هم شما هستید.

 

ولی مردم مشکلات زیاد دارند منجمله بیکاری عدالت اقا فقر بی داد می کند، اقا امام علی (ع)فرمود فقر از در به خانه بیاید ایمان از پنجره خارج خواهد شد و رهبر عزیز با رهبری مدبرانه ات رهبری بفرما.

 

آقا برای حل مشکلات ورود نمایید همچو گذشته و اتش به اختیاری که فتوا داده بودید را به مردم بسپارید از نوع مطالبگری ارامش بخش مملکت ما دیگر تاوان خیلی چیزها را ندارد و خوب می دانند ارامشی که دارند مدیون شهدای مان هستند و تنش و اشوب نه به سودمان نیست بلکه باز این خود مردم هستند که متضرر خواهند شد.

 

حال با رهبری حکیمانه تان انانکه قصدشان داد از گرانی و بیکاری بوده است الان بازداشت شده اند.

اقا شما خود شاهد بودید وقتی جوانان این مرزبوم با شما عزیز دیداری داشته اند چقد ذوق زده می شدند اینها همه نشان ولایتمداری این جوانان اب و خاک است.

 

خواسته بحق مردم را اقا شما می توانید مجدد و این بار از نوع دیگری گوش زد بفرمایی به سه قوه ما شهیدان زیادی داده ایم که جوانانمان با عزم راسخ پیش به جلو جهت ابادی و سازندگی در تمامی عرصه ها برای ایران مان به فرماندهی شما گوش به فرمان هستند.

 

دشمنان بدانند کور خوانده اند و اجازه کوچکترین خونریزی را در بین هم وطنانم نخواهیم داد در پایان شاید برخی احساس نمایند نوشتن این دلنوشته به دست رهبر نرسد ولی حداقل آن به وجود آمدن اتحاد و انسجام و بیداری بین مردم است.

 

امام صادق (ع):(غلاء السعر یسیء الخلق و یدهب الامانته ویضجر المرء المسلم (گرانی قیمت ها اخلاق مردم رابد می کند۰امانت داری را از بین می برد و مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می اورد).

منبع: تابانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =


دسته‌بندی نشده