کد خبر : 4118
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

دبیر اتحادیه پاورلیفتینگ خوزستان معرفی شد

دبیر اتحادیه پاورلیفتینگ خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنرقلم، ایمان بویری متولد اهل شهر اهواز استان خوزستان است. از سال ۸۶ با رشته پرهیجان پاورلیفتینگ آشنا شد و سال ۸۷ اولین مسابقه استانی خود را انجام داد و توانست مقام اول دسته ۹۰ کیلو را از آن خود کند؛ و از سال ۹۱به عضویت تیم ملی

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنرقلم، ایمان بویری متولد اهل شهر اهواز استان خوزستان است. از سال ۸۶ با رشته پرهیجان پاورلیفتینگ آشنا شد و سال ۸۷ اولین مسابقه استانی خود را انجام داد و توانست مقام اول دسته ۹۰ کیلو را از آن خود کند؛ و از سال ۹۱به عضویت تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران درآمد.

بنابراین گزارش از سال۸۸ تا ۹۵ بیش از ۳۰حکم استان و ۱۳حکم کشوری در رشته پاورلیفتینگ و ددلیفت و قویترین مردان توانسته به دست آورد؛ در ادامه این موفقیت ها در اولین مسابقه برون مرزی خود هم در سال ۹۵داده که تنها ایرانی بوده که در آن مسابقات چهار مدال طلا از آن خود کرد و سال ۹۶نیز به مسابقات آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی رفته که آنجا هم توانسته نشان نقره را کسب کند.

این‌روند ورزشکار خوزستانی ادامه یافت تا اینکه سال ۹۷ دوباره برای بار دوم به مسابقه آرنولد کلاسیک رفت و این بار در پرس سینه توانسته مدال طلا را از آن خود کند.

بویری درمسابقات آرنولد کلاسیک توانست با قبولی در آزمون داوری دفترچه داوری بین المللی خود را دریافت کند ودر حال حاضر رییس انجمن ثبت رکورد استان خوزستان و نماینده اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان می باشد.

 

او در ادامه گفت: در پایان از تمامی دوستانی که کمک کردن به این جایگاه برسم تشکر می کنم الخصوص مهندس فرشید سلطانی ریاست کنفدراسیون آسیا که برای من و تیم ایران زحمات بسیاری می کشد و همیشه خود را مانند یک سرباز می داند و برای پرچم مقدس کشورمان هیچ کوتاهی نمی کند.

بویری بیان کرد: تمامی این افتخار آفرینی ها در میادین بین المللی را از اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران آورده ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =


دسته‌بندی نشده