کد خبر : 5267
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

خوزستان قربانی طمع بسیاری از مدیران غیر بومی شده است

خوزستان قربانی طمع بسیاری از مدیران غیر بومی شده است

خوزستان سرشار از جوانان پر تلاش و تحصیل کرده با ظرفیت بالا است که متاسفانه نادیده گرفته شدن و شاهد پدیده ای غریب و ناآشنا به نام مدیران توریستی هستند. ظرفیت های استان خوزستان به تنهایی میتواند معضل بیکاری را در کل کشور برطرف کند ولی هم اکنون شاهد بیکاری گسترده در میان جوانان بومی

خوزستان سرشار از جوانان پر تلاش و تحصیل کرده با ظرفیت بالا است که متاسفانه نادیده گرفته شدن و شاهد پدیده ای غریب و ناآشنا به نام مدیران توریستی هستند.
ظرفیت های استان خوزستان به تنهایی میتواند معضل بیکاری را در کل کشور برطرف کند ولی هم اکنون شاهد بیکاری گسترده در میان جوانان بومی استان هستیم و تا وقتی پدیده بیکاری گریبانگیر جوانان بومی باشد استفاده از ظرفیت های غیر بومی ممنوع است.
یجاد اشتغال مهمترین اولویت استان خوزستان است، استانی که پر از ظرفیت های متنوع از جمله کشاورزی و گردشگری ، نفت پتروشیمی و نیرو است که هر کدام از این ظرفیت ها به تنهایی میتواند اقتصاد ملی ما را دگرگون کند، که متاسفانه در ادوار گذشته کمتر به این امر مهم پرداخته شده، از جمله وظایف نماینده در خصوص ایجاد شغل برای جوانان، جذب سرمایه برای تولید شغل دائمی و امن است، که در برنامه ششم توسعه، دولت موظف به تامین سالانه یک میلیون شغل در سال شده است و مسئول پیگیری و مطالبات انجام این برنامه نماینده مردم در مجلس است.
.
احمد سراج

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 1 =


دسته‌بندی نشده