کد خبر : 5085
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

خوزستان استانی با ظرفیت بالا در تولید محصولات گواهی شده

خوزستان استانی با ظرفیت بالا در تولید محصولات گواهی شده

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، ییس سازمان در جلسه ساماندهی تولید محصولات گواهی شده گفت: وظیفه اصلی وزارت جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذای سالم است و استان خوزستان با توجه به پتانسیل های موجود نقش مهمی در این زمینه دارد. خدارحم امیری زاده افزود: نه تنها در ۵ محصول گواهی شده مصوب بلکه در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، ییس سازمان در جلسه ساماندهی تولید محصولات گواهی شده گفت: وظیفه اصلی وزارت جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذای سالم است و استان خوزستان با توجه به پتانسیل های موجود نقش مهمی در این زمینه دارد.

خدارحم امیری زاده افزود: نه تنها در ۵ محصول گواهی شده مصوب بلکه در اکثر محصولات کشاورزی تولیدی در استان ادعا می کنیم که جزء تولید کنندگان محصولات سالم هستیم

وی به نقش مهم ارگان ها و سازمان های دست اندرکار تولید محصولات سالم نیز اشاره و اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان نیز باید جز این کارگروه قرار بگیرند.

امیری زاده با اشاره به اینکه مصرف سم در کشور ما نسبت به نرمال جهانی در سطح پایین تری قرار دارد اظهار داشت: با استفاده از نیروی انسانی ،کارشناسان و عوامل مهم دیگر میتوان علاوه بر ۵ محصول پرتقال، خیار گلخانه ای ، خیار بوته ای ، گوجه فرنگی گلخانه ای و گوجه فرنگی بوته ای در محصولات دیگر نیز به برند محصول گواهی شده دست پیدا کرد.

وی بر حمایت دولت از تولیدکنندگان با ارائه تسهیلات برای ترویج این محصولات تأکید کرد. روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =


دسته‌بندی نشده