کد خبر : 344
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

حمله داعش گونه به پرسنل شهرداری اهواز و ضرورت اتخاذ موضع جدی توسط مسئولین شهری

حمله داعش گونه به پرسنل شهرداری اهواز و ضرورت اتخاذ موضع جدی توسط مسئولین شهری

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، *یادداشت: شهرام احمدی* تخریب یک واحد ساختمان غیر مجاز در یکی از محلات شهر اهواز منجر به حادثه دلخراش آتش زدن یک کارگر اجراییات شهرداری شد. کارگری که طبق اخبار واصله از بیمارستان محل بستری به دلیل شدت جراحات وارده وضعیت سلامتی اش وخیم اعلام شده است. کارگران اجراییات شهرداری

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، *یادداشت: شهرام احمدی* تخریب یک واحد ساختمان غیر مجاز در یکی از محلات شهر اهواز منجر به حادثه دلخراش آتش زدن یک کارگر اجراییات شهرداری شد. کارگری که طبق اخبار واصله از بیمارستان محل بستری به دلیل شدت جراحات وارده وضعیت سلامتی اش وخیم اعلام شده است.

کارگران اجراییات شهرداری اهواز با آنکه جزو ضعیف ترین قشر کارکنان شهرداری محسوب می شوند اما به دلیل عدم پشتیبانی اداری وحقوقی مناسب از سوی مجموعه مسئولین شورای شهر و شهرداری ، همواره در معرض صدمات جانی قرار دارند.

در شهری که قانون شکنی در حال تبدیل شدن به گفتمانی مشروع و وجیه المله است و قانون شکنان می توانند تریبون و جایگاه چانه زنی داشته باشند و در زیر پوست آن باندهای مخوف زمین خواری و قانون گریزی حتا به حصار خانه های سند دار مردم هم رحم نمی کنند.

کارگر اجراییات شهرداری بودن، شغلی مشقت آوری است. تاکنون تعداد زیادی از کارگران اجراییات شهرداری مورد حمله افراد زمینخوار و متخلف قرار گرفته اند. حمله باسلاح سرد به مدیر اجراییات شهرداری منطقه یک ، قتل یک کارگر اجراییات در شهرداری منطقه شش و دهها مورد از برخوردهای خشونت آمیز از سوی چماق به دستان و قداره بندانی که شهر را جولانگاه اعمال متخلفانه خود قرار داده اند، مواردی است که کارگران اجراییات شهرداری با آن مواجه بوده اند.

در اهواز چه بسا اتفاق افتاده که خانه های مالک داری که به دلیل در سفر بودن شخص یا نبود وارث تصرف شده اند یا اراضی شخصی، دولتی و فضای سبز شهرداری در سایه مماشات و سیاسی کاری برخی مسئولین توسط باندهای غارت زمین به یغما رفته اند.

چرا سازمان زمین شهری وارگانهای مربوطه نسبت به محصور کردن و تحجیر زمینهای خود اقدام نمی کنند؟

پدیده زشت تصرف آیلندهای شهری در خروجی های شهر و تصرف خیابانها توسط بساطی ها ظرف ۴_۵ سال گذشته بدون شک بدون اغماض اعضاء شورا و مسئولان شهرداری به بهانه اشتغال، قابل اجرا نبوده است.

در این شرایط کارگران اجراییات شهرداری، قربانی مماشات و تعارف دستگاههای اداری می شوند که در خط مقدم مبارزه با تخلفات قرار داده شده اند حال آنکه به دلیل نوع قرار داد خود هیچگونه آینده امیدبخشی برای خود متصور نیستند.

حمله فوق العاده خشن به کارگران اجراییات شهرداری اهواز بیش از هر زمان دیگری ضرورت اتخاذ موضع یکپارچه مسئولین شهری را در حوادث این چنینی یادآور می شود.

ای کاش اعضاء محترم شورا ورسانه های شهری طرف توجه خود را به تصرف و غارت خیابانها توسط قانون شکنان آشکار مبذول کنند و از مباحث کلی و فرافکنانه ای که تا کنون ابراز داشته اند دوری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شانزده =


دسته‌بندی نشده