کد خبر : 9499
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

حضور پررنگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

حضور پررنگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان
از ساعات اولیه آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، مهندسین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این منطقه حضور پیدا کرده و اقدامات اولیه برای نورپردازی در زوایای مختلف ساختمان متروپل را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، احسان ثابتی، مدیریت توزیع برق آبادان گفت: اکیپ های عملیاتی توزیع برق از همان دقایق اولیه، بدون فوت وقت به محل اعزام، و با قطع برق منطقه از بالا دست، اقدامات بعدی یعنی قطع برق ‌اطراف ساختمان متروپل و وصل برق بقیه نقاط آغاز شد، پس از آن به دلیل اهمیت کار و ادامه تامین برقِ عملیات آواربرداری مخصوصا شب هنگام، پروژکتور هایی را با برای بالا بردن سرعت کار آواربرداری نصب کردیم تا در ساعات شب دچار مشکل نشوند.

ثابتی افزود: در این عملیات ۵۰ پروژکتور نصب شد، با فعال کردن ۵ برج نوری به وسیله موتور برق‌، برق اطراف پروژه را تامین کردیم.

وی اظهار کرد: پروژکتورهای سیار برای ورود به بخش های داخلی ساختمان و نقاط کور که دسترسی سخت بود تامین شد تا امدادگران بتوانند با سرعت بیشتری کار را انجام دهند.

ثابتی ادامه داد: اکیپ عملیاتی توزیع برق آبادان به صورت ۲۴ ساعته در مکان مستقر است و ارتباط با تمام مسئولان و فرمانده میدان جهت تسریع کار برقرار است، تا این لحظه خدمات خوبی ارائه دادیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =


دسته‌بندی نشده