کد خبر : 1892
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

حضور ناو‌های آمریکا در خلیج فارس جنگ روانی است| ملت ایران از کسی ترس ندارد

حضور ناو‌های آمریکا در خلیج فارس جنگ روانی است| ملت ایران از کسی ترس ندارد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم خوزستان؛ سرهنگ مجید مهدی پور، معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیرامون ورود ناو‌های آمریکایی به منطقه اظهار داشت: حضور ناو‌های فرامنطقه‌ای از گذشته بوده منتهی زمان اینکه بگوییم باید از ناو‌ها و حرکت هایشان ترسید، تمام شده است. معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود:

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم خوزستان؛ سرهنگ مجید مهدی پور، معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیرامون ورود ناو‌های آمریکایی به منطقه اظهار داشت: حضور ناو‌های فرامنطقه‌ای از گذشته بوده منتهی زمان اینکه بگوییم باید از ناو‌ها و حرکت هایشان ترسید، تمام شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: ناو‌ها حرکت بکنند یا حرکت نکنند، مانور بدهند یا مانور ندهند دیگر در اراده ملت‌ها به ویژه ملت ایران، خلل و اثری ندارند و حرکت ناو‌ها تنها جنبه قدرت نمایی و عملیات روانی دارد و با هدف ترساندن یک کشور و یا دولتی و ملتی صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: آن دولت یا ملتی که از شاخص‌ها و پارامتر‌های معنوی و اقتدار تهی باشد از حرکت ناو‌ها می‌ترسد، اما جمهوری اسلامی ایران از گردنه‌ها و پیچ‌های ممتعدد سخت و صعب العبوری گذر کرده است.

سرهنگ مهدی پور تصریح کرد: آمریکا و غرب اگر بدانند در جایی برابرشان ایستادگی نمی‌شود، حرکت و اقدام می‌کنند، اما اگر بدانند طرف مقابل شان اهل محاسبه و مقابله و دفاع از آرمان‌ها و مواضعش است، عقب نشینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل در فضای مجازی از سوی رعب زده‌ها و نفوذی‌ها پیرامون حرکت ناو‌ها بیان می‌شود، تصریح کرد: هدف از چنین سخنی ترساندن ملت و رسیدن به اهداف سیاسی است حال آنکه ملت ما طی این ۴۰ سال توانمندی ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را بروز داد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر (عج) تأکید کرد: ملت ایران از تهدیدها، تحریم‌ها و دفاع مقدس بخوبی گذر کرده و قوای مسلح، حاکمیت، نظام و ملت ما بیدی نیستند که با این باد‌های موسمی بلرزند و خللی در اراده و ایستادگی شان وارد شود.

 

 

 

منبع: رسا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =


دسته‌بندی نشده