کد خبر : 3675
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

حضور جوان نخبه خوزستانی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی

حضور جوان نخبه خوزستانی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی

دکتر محمد قربانی فعال حوزه فناوری و نوآوری که تاسیس، راه اندازی و مدیریت مجموعه های دانش بنیان را در کارنامه خود دارد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم گفت:  در سال های اخیر به عنوان یکی از فناوران برتر ملی برای استان خوزستان افتخار آفرینی کرده است با حضور در فرمانداری اهواز

دکتر محمد قربانی فعال حوزه فناوری و نوآوری که تاسیس، راه اندازی و مدیریت مجموعه های دانش بنیان را در کارنامه خود دارد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم گفت:  در سال های اخیر به عنوان یکی از فناوران برتر ملی برای استان خوزستان افتخار آفرینی کرده است با حضور در فرمانداری اهواز برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

*خوشحالم از اینکه بمب رسانه ای انتخابات نیستم.


این نخبه عنوان کرد:اعتقاد دارم با راهیابی بسیاری از همین بمب های انتخاباتی به مجلس بود که امروز مجلس در جایگاه اصلی و قانونی خود قرار ندارد.

دکتر محمدباقری خاطرنشان کرد: آمده ام که تلاش کنم فضای بهتری برای مردم بخصوص جوانان در حوزه های شغلی و رفاهی با پیشنهاد اصلاح قوانین ایجاد کنم.
می خواهم پشتوانه ای برای مردم شهرم باشم که خدماتم به یادگار بماند.

 

شایان ذکر است ایشان مدرس دانشگاه های فنی و حرفه ای(دانشکده فنی شهید چمران اهواز ) و پیام نور استان خوزستان(اهواز) می باشند و بعنوان یکی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب در فضاهای رسانه ای و مجازی استان خوزستان فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =


دسته‌بندی نشده