کد خبر : 2530
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

حرکت موفق شهرک های صنعتی خوزستان در حمایت از بخش خصوصی

حرکت موفق شهرک های صنعتی خوزستان در حمایت از بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنایع فولاد و تجهیزات وابسته اظهار کرد: فولاد خوزستان حرکت نو و جدیدی را در استان ها انجام داده که بی نظیر است. وی افزود: در کشور

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنایع فولاد و تجهیزات وابسته اظهار کرد: فولاد خوزستان حرکت نو و جدیدی را در استان ها انجام داده که بی نظیر است.
وی افزود: در کشور ما نمایشگاه فرصت های داخلی و رونق تولید را داشتیم که می تواند الگوی خوبی برای استان ها باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها تصریح کرد: در آن نمایشگاه برخلاف آن که عرضه محور باشیم نمایشگاه تقاضا محور بودیم.
حسینی بیان کرد: شرکت کنندگان در آن نمایشگاه از بخش های خودرویی، معدن ، فولاد و کشتیرانی و سایر صنایع بودند.
وی ادامه داد: کاری که در این نمایشگاه به همت شرکت فولاد خوزستان انجام شده و جای تقدیر و تشکر دارد این است که عرضه محوری و تقاضامحوری به عنوان حلقه واسط را در کنار هم گذاشته و بعد از بستن تفاهم نامه ها میزان خروجی آن از نظر ارزی و ارتقای داخلی سازی مشخص می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها یادآور شد: من اعتقاد دارم به عنوان یک الگوی خوب سایر استان ها می توانند آن را داشته باشند و در جلسه شورای معاونان وزارت صمت گزارش نمایشگاه را به وزیر ارائه و تاکید می کنیم که چنین نمایشگاهی باید دائمی باشد.
حسینی تأکید کرد: قطعات مورد نیاز صنایع فولاد که از خارج وارد می شوند باید در نمایشگاه فولاد عرضه شوند و تا آخرین قطعه مورد نیاز باید در معرض دید تولید کنندگان باشند تا آنها بتوانند توانمندی های خود را بشناسند و هنر مقاومت در برابر تحریم ها را در برابر بی هنری تحریم ها به دیگران نشان دهیم.
وی با اشاره به مقاومت ایران در دوران دفاع مقدس به رغم فشارها و تحریم ها و استفاده از آن به عنوان الگوی امروز یادآور شد: ما تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردیم و اکنون آنها به قدرت موشکی ما احترام می گذارند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها افزود: ما تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم و در آینده جهان به این مقاومت احترام خواهد گذاشت.
حسینی در پاسخ به سوال نقش شهرک های صنعتی در اشتغالزایی و کارآفرینی بیان کرد: شهرک های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در برخی شهرها این حرکت ها باید گسترش داده شود چون نگاه استخدام دولتی باید به کارآفرینی تبدیل شود و جوان های ما به جای استخدام در دولت خودشان کارآفرین شوند و لوکوموتیو تحرک و توسعه اشتغال شوند.
به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها شهرک های صنعتی در این زمینه موفق بوده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =


دسته‌بندی نشده