کد خبر : 3405
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

حاتمی با کوله باری از موفقیت دستیار ویژه شهردار اهواز شد

حاتمی با کوله باری از موفقیت دستیار ویژه شهردار اهواز شد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، موسی شاعری؛ شهردار اهواز طی حکمی، دکتر فرزین حاتمی کاکش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار اهواز منصوب کرد. با توجه به اینکه روابط عمومی به عنوان پیشانی یک سازمان، وظایفی به عهده دارد و پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است که باید با اطلاع رسانی موثر

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، موسی شاعری؛ شهردار اهواز طی حکمی، دکتر فرزین حاتمی کاکش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار اهواز منصوب کرد. با توجه به اینکه روابط عمومی به عنوان پیشانی یک سازمان، وظایفی به عهده دارد و پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است که باید با اطلاع رسانی موثر برنامه ها، شفافیت و تقویت اعتماد مخاطبان را در دستور کار داشته باشد، توانست طی چهار دوره مدیریت شهری به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اهواز، مدبرانه در این جایگاه فعالیت کند و امروز با کوله باری از تجربه ی ارتباطی با مردم و رسانه ها و موفقیت در حوزه کاری، به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار اهواز، مسیر جدیدی در حوزه کاری خود آغاز کرده است.

هر چند بسیاری سنگ اندازی ها و تنگ نظری ها را نیز در مسیر خود شاهد بود اما تلاش هایش برای حفظ چارچوب سازمان متبوعش ستودنی است. قابل ذکر است که ماندگاری این مدیر جوان که دکترای جامعه شناسی است؛ طی ۸ سال در جایگاه مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل، نشان از اعتماد مدیران شهری ادوار مختلف شهرداری اهواز، به او به عنوان یک مدیر توانمند، متعهد، پرانرژی، خلاق، با سطح سواد بالا و ارتباط موثر و دو سویه با مخاطبان و البته فعالیت های گسترده در حوزه شهری داشته و موفقیت او در جشنواره های مختلف روابط عمومی ها و کسب عناوین برتر متعدد، مهر تاییدی بر این موضوع است. دکتر حاتمی حالا که در کسوتی دیگر؛ رضایتمندانه در کنار موسی شاعری قرار گرفته، می تواند پا به پای شهردار اهواز به مردم کلانشهر اهواز خدمت کند.

امید به اینکه همه مدیران در حوزه های مختلف این چنین به مدیرانی جوان و توانمند، اهل تعهد و تخصص؛ همچون حاتمی کاکش اعتماد کرده تا شاهد موفقیت سازمان متبوع خود باشند و البته رشد و تعالی نیروی انسانی را نیز رقم بزنند.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 6 =


دسته‌بندی نشده