کد خبر : 4808
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

جهاد معلم فداکار دزفولی در مناطق عشایری

جهاد معلم فداکار دزفولی در مناطق عشایری

 محسن رضایی یک معلم وظیفه شناس در دزفول با وجود تعطیلات مدارس ناشی از شیوع بیماری کرونا تدریس را رها نکرده و با حضور در منطقه کوهستانی و سخت گذر احمدفداله به تدریس ادامه می‌دهد. سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، عصر جمعه با حضور در منزل این معلم وطیفه شناس در شهر امام دزفول از زحمات وی

 محسن رضایی یک معلم وظیفه شناس در دزفول با وجود تعطیلات مدارس ناشی از شیوع بیماری کرونا تدریس را رها نکرده و با حضور در منطقه کوهستانی و سخت گذر احمدفداله به تدریس ادامه می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، عصر جمعه با حضور در منزل این معلم وطیفه شناس در شهر امام دزفول از زحمات وی قدردانی کرد.

امید بن عباس در این دیدار گفت: معلم‌ها همواره با منش و روش خود که از ایثار و فداکاری سرچشمه می‌گیرد، باعث شگفتی جامعه می‌شوند و عملشان ماندگار خواهد ماند.

وی معلمی را شغل انبیا دانست و افزود: آموزش و پرورش افراد جامعه، ماندگارترین یادگاری یک فرد به عنوان معلم است که از خود به جای می‌گذارد و شاید شغل دیگری، این ویژگی را نداشته باشد.

 این معلم آموزگار ۴۳ دانش آموز چند پایه تحصیلی ابتدایی در منطقه عشایری احمدفداله دزفول است که با شیوع کرونا و در نبود اینترنت، محصلان خود را رها نکرد و در روستا با رعایت فاصله اجتماعی به تدریس دانش آموزان ادامه داد.
محسن رضایی، معلم بچه‌های عشایری در کلاس‌های درسش اصول بهداشتی را رعایت می‌کند و می‌گوید هوش بالای دانش آموزان به او انگیزه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 12 =


دسته‌بندی نشده