کد خبر : 12672
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

جلسه هماهنگی با مراکز بخش خصوصی در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

جلسه هماهنگی با مراکز بخش خصوصی در اداره کل دامپزشکی استان خوزستان
با موضوع ثبت واکسن های بهادار دامی در سامانه GIS جلسه هماهنگی با مراکز غیر دولتی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در راستای هم افزایی با مراکز غیر دولتی پخش و عرضه واکسن های دامی در سطح استان جلسه هماهنگی با موضوعیت ثبت واکسن در سامانه GIS دامپزشکی استان با حضور معاون سلامت، روسای ادارات فنی و نمایندگان مراکز پخش و مایه کوبی در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار گردید.

در این جلسه دکتر رضا اسدی معاون سلامت دامپزشکی استان بر اساس دستور العمل های سازمان دامپزشکی کشور و بالطبع آن اداره کل دامپزشکی استان تمامی مراکز اعم از پخش و مراکز مایه کوبی موظف هستند تمامی واکسن های دامی موجود در سردخانه های خود بصورت روزانه در سامانه GIS  دامپزشکی ثبت نمایند.

وی هدف از ثبت در سامانه GIS  را بهبود نظارت های عالیه و ارزیابی دقیق بر مصرف واکسن های دامی در استان برشمرد.

معاون سلامت دامپزشکی استان همچنین با اشاره به این نکته که در سامانه GIS تاریخ تولید و مصرف واکسن های دامی قابل روئت است عنوان نمود، مسئولین مراکز پخش و مایه کوبی می بایست نسبت به تاریخ های مصرف واکسن ها اهتمام کامل داشته باشند و در کمترین زمان ممکن نسبت به ثبت واکسن های ورودی در سامانه GIS اقدام نمایند.

وی با اشاره به رصد سامانه توسط کارشناسان داردو درمان دامپزشکی استان تاکید نمود که به هیچ عنوان وجود واکسن تاریخ مصرف گذشته قابل قبول نبوده و در صورت مشاهده توسط کارشناسان این اداره کل برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =


دسته‌بندی نشده