کد خبر : 14598
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۵۲

جشنواره غذایی و آثار هنری دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهارده معصوم امیرآباد میبد

جشنواره غذایی و آثار هنری دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهارده معصوم امیرآباد میبد
جشنواره غذایی و آثار هنری دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهارده معصوم میبد با همت و همکاری مدیریت ، معاونان ، دبیران هنر و کار و فناوری ، خانواده ها و انجمن دبیرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از بام میبد جشنواره غذایی و آثار هنری دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهارده معصوم میبد شامل انواع غذاها به ویژه خوراکی‌های سنتی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای دستی و صنایع دستی به مدت یک هفته برای بازدید از سوی دانش‌آموزان و معلمان مدارس دیگر شهرستان از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح دایر است.

دانش آموزان در این جشنواره نمونه کارهای زیبایی از دست‌آوردهای خودشان را به نمایش گذاشتند و به این دلیل قدردان مدیریت ، معاونان و معلمان دبیرستان در برگزاری نمایشگاه هستند.

آزاده زارع ،  شهناز زارعی و محدثه دهقانی مدیریت ،معاون آموزشی و معاون پرورشی دبیرستان و همچنین منیر السادات آتشی دبیر هنر و فاطمه انصاری نیا دبیر کار و فناوری با همکاری خانواده‌ها و انجمن مدرسه اقدام به برگزاری این جشنواره کم نظیر و به نمایش گذاشتن دست آوردهای بسیار زیبا از دانش آموزان و فرزندان خود کردند.

ملیکا قانعی دانش آموز کلاس هشتم این دبیرستان در جشنواره برگزار شده در حال کشیدن نقاشی زیبایی بود که به گفته خودش نقاشی زیبا و چشم نواز وی دارای نماد ایران است و همبستگی بین خانواده و نقش مادر به عنوان کسی که نقش اصلی را در کانون خانواده در  ایجاد همبستگی دارد نشان  می‌دهد.

همچنین فرش دست بافته یکی از دانش‌آموزان نیز به نمایش گذاشته شده بود که دانش آموز هنرمند و بافنده این فرش نفیس را به همراه مادربزرگش با استفاده از نخ و رنگهای طبیعی  بافته بود ، دست آورده های دیگر این دانش آموز کلم پلوی شیرازی و سالاد بود.

مونا فلاح کلاس هشتم دانش آموز هنرمند دیگر از مدرسه چهارده معصوم نیز آثاری از جمله عروسک روسی ، بدلیجات ، رزینی اپوکسی ، عروسکهای پولیشی و نقاشی برای نمایش در جشنواره ارایه کرده بود.

آثار و نمونه کارهای به نمایش گذاشته شده در جشنواره  توسط مریم سادات امامی میبدی هنرمند در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مدرس کارگاههای آشپزی داوری می‌شود و دانش آموزان ارایه کننده آثار برگزیده معرفی می‌شوند.

گفتنی است نمونه کارهایی نیز از عروسکهای بافتنی کارآموزان کارگاههای عروسک بافی توسط لیلی زارعی هنرمند و مدرس بافت عروسکهای بافتنی در این جشنواره که مورد بازدید مسئولان آموزش و پرورش نیز قرار گرفت ، همراه با آثار هنری دانش آموزان به معرض نمایش گذاشته شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + بیست =


دسته‌بندی نشده