کد خبر : 12923
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۹

جام حذفی کشور؛ تیم فوتبال داماش با پیروزی بر فولاد هرمزگان به مرحله سوم جام حذفی صعود کرد

جام حذفی کشور؛ تیم فوتبال داماش با پیروزی بر فولاد هرمزگان به مرحله سوم جام حذفی صعود کرد
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی کشور مقابل فولاد هرمزگان به برتری رسید و به مرحله سوم این مسابقات صعود کرد. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  گیل فام ، تیمهای فوتبال داماش از گیلان و فولاد هرمزگان عصر چهارشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

در نیمه اول این دیدار، داماشی ها برتر از حریف خود ظاهر شدند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشتند اما هیچ یک از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصتها بهره ببرند تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

داماش در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و کنترل بازی را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه ۷۶ احسان محروقی بازیکن تعویضی این تیم با یک ضربه سر، تنها گل این بازی را به سود داماش به ثمر رساند تا تیم فوتبال داماش گیلان با همین تک گل در این دیدار به برتری برسد و به دور سوم رقابتهای جام حذفی کشور صعود کند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار با ترکیب میلاد پورقلی، مهرام دامادی(دقیقه ۶۳ الیاس صالحی)، رضا امیدی(دقیقه ۸۶ سعید دلاور)، علیرضا امیرخانی، بهتاش میثاقیان، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ، کیانوش میرزایی(دقیقه ۶۳ نصرالله درفشی)، سپهر سیمانپور (دقیقه ۶۷ آبسالان)، رضا زاهدتبار (دقیقه ۶۳ احسان محروقی)  و سعید طالبی مقابل تیم فولاد هرمزگان قرار گرفت.

تیم فوتبال پانیک تالش دیگر نماینده استان گیلان حاضر در مرحله دوم رقابتهای جام حذفی کشور قرار بود از عصر امروز در تالش مقابل پیام شرق قائن قرار گیرد که به دلیل عدم حضور حریفش، این تیم نیز همانند داماش گیلان به مرحله سوم رقابتهای جام حذفی کشور صعود کرد.

در مرحله دوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور ، ۱۳ تیم صعودکننده از مرحله نخست که شامل نمایندگان استان‌ها و همچنین ۱۵ تیم لیگ دسته دوم طی روزهای چهارشنبه(امروز) و پنجشنبه(فردا) به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نیز که در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور دارند در مرحله سوم رقابتهای جام حذفی و تیم ملوان بندرانزلی نیز که در لیگ برتر حضور دارد در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی حضور می یابد.

رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهربه صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم‌های شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات محسوب می‌شود در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشور در مسابقات جام حذفی کشور است.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =


دسته‌بندی نشده