کد خبر : 7918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

تیم‌های مطالبه‌گری و جهاد رسانه‌ای تشکیل می‌شوند 

تیم‌های مطالبه‌گری و جهاد رسانه‌ای تشکیل می‌شوند 
 مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: به منظور مطالبه‌گری صحیح و با اخلاق از مسئولان، تیم‌های مطالبه‌گری و جهاد رسانه‌ای با استفاده از رسانه‌ها تشکیل خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان ، سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست بسیج رسانه شهرستان ایذه با اشاره به تاثیر رسانه‌ها و تلاش دشمنان برای وارد کردن خدشه به چهره انقلاب اسلامی با استفاده از این فضا اظهار کرد: در این دوره که در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار داریم، این ظرفیت یکی از مهم‌ترین ابزارهای کسب، تثبیت و گسترش قدرت در تمام دنیا به حساب می‌آید و نمونه بارز آن حوادث ۱۱ سپتامبر است که نقش رسانه را به درستی نمایش می‌دهد و می‌توانیم از آن درس بگیریم.

وی افزود: پس از حوادث ۱۱ سپتامبر دین اسلام از سوی آمریکا به عنوان دشمن آن معرفی شد و آنها با ربط دادن تمام حوادث به مسلمانان فعالیت و دخالت خود را در خاور میانه با حمله به کشورهای منطقه برای اجرای نقشه خود یعنی خاور میانه جدید آغاز کرد.

مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان اهداف و برنامه‌های خود را با تمرکز بر ابزار رسانه پیش می‌برند ادامه داد: باید مراقب تاثیر جریان رسانه بر افکار مردم باشیم و همانگونه که در ابتدای بیماری کرونا شاهد یک سردرگمی و بالا بودن هجمه‌ها بودیم و با استفاده از ظرفیت رسانه با پوشش اقدامات در حال انجام برای درمان و سپس واکسینه کردن مردم از این هجمه‌ها خارج شویم، می‌توان در مقابل دیگر جریانات و جنگ‌های رسانه‌ای هم ایستاد.

بهمئی با بیان اینکه با کمترین امکانات در مقابل قول‌های رسانه‌ای ایستاده‌ایم اضافه کرد: دشمن با ۵۰ تکنیک در مقابل ما در حال انجام مقابله است که در جریانات و اعتراضات اخیر ۳ مورد کشته‌سازی، دروغ بزرگ و ترور شخصیت را دیدیم ولی با تولید محتوا و جریان‌سازی صورت گرفته در مقابل این جریانات ایستادیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دشمن با وجود استفاده از تمام ابزارها و امکانات رسانه‌ای خود با یک توئیت یک فرد انقلابی نقش بر آب می‌شود گفت: رسانه‌ها می‌توانند در مقابل این جریانات انحرافی مانند یک توپخانه عمل کنند و در این بین بسیج رسانه استان خوزستان با یک هماهنگی خوب بین تمام رسانه‌های استان در تلاش برای اجرای برنامه‌های خود است.

بهمئی با اشاره به اهداف بسیج رسانه در حوزه جذب نیروهای توانمند و رصد اخبار بیان کرد: رسانه‌ها و فعالان حوزه فضای مجازی باید جذب شده و با دیدن آموزش جهت توسعه رسانه وارد میدان شوند و به بهترین روش از ظرفیت‌های خود جهت جریان‌سازی بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین ابزار در فضای رسانه و مجازی داشتن سواد رسانه‌ای است عنوان کرد: یکی از اساسی‌ترین مباحثی که باید مورد توجه قرار گیرد مساله مطالبه‌گری است و بر این اساس تیم‌های مطالبه‌گری و جهاد رسانه‌ای با هدف مطالبه‌گری از مدیران، مسئولان و نمایندگان در راستای تفکر جهادی و خدمت به مردم، همچنین دادن راهکار و حمایت از مدیران تشکیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه خوزستان، در پایان این جلسه طی حکمی، وحید اورکی به عنوان نخستین مسئول ‌کانون بسیج رسانه در شهرستان منصوب شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 2 =


دسته‌بندی نشده