کد خبر : 4582
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۶:۴۱

تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط هنرمندان خوزستانی

تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط هنرمندان خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سید امین سپهریان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و خوزستان، کمبود مواد بهداشتی و ماسک، جمعی از هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه به نحوی در کمک کردن به جلوگیری از این بحران قدم برداشته اند. وی افزود: با همکاری مرکز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سید امین سپهریان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و خوزستان، کمبود مواد بهداشتی و ماسک، جمعی از هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه به نحوی در کمک کردن به جلوگیری از این بحران قدم برداشته اند.

وی افزود: با همکاری مرکز بهداشت روزانه ۲ هزار ماسک و در هفته ۱۵ هزار ماسک تولید شده و در مناطق کم برخوردار و محروم توزیع می‌شوند.
سپهریان اذعان داشت: در مرحله اول باید کمبود کادر بیمارستانها که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند جبران شود و در ادامه برای توزیع میام مردم اقدام می‌شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با بیان اینکه سعی بر این است که با تولید بیشتر از این مقدار ماسک بتوانیم مناطق بیشتری را در بر بگیریم ادامه داد: امید است بتوانیم بخشی از این کمبود ماسک در شهرستان و حتی استان را جبران کنیم.
سپهریان تاکید کرد: این روند تولید ماسک تا زمانی که بحران کرونا وجود دارد و مصالح تولید ماسک محیا باشد ادامه خواهد داشت.
ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه عنوان داشت: انتظار میرود که با حمایت مسئولین شهرستان و استان میتوانیم کمک شایانی به مردم خوزستان کرده باشیم و این زنجیره تولید قطع نشود تا این بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.
سپهریان در پایان با آرزوی بهبودی برای مبتلایان به ویروس کرونا تاکید کرد: با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن می‌توانیم از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم که هرچه زودتر انشالله این بحران تمام شود. آگاه
انتهای پیام/*
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =


دسته‌بندی نشده