کد خبر : 2101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

توضیحات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص شایعات درگذشت یکی از کارکنان این شرکت

توضیحات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص شایعات درگذشت یکی از کارکنان این شرکت

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل این شرکت گفت: در این ارتباط با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده ام و مطالب منتشر شده از قول اینجانب کذب محض است و قطعاً از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم نمود. وی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل این شرکت گفت: در این ارتباط با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده ام و مطالب منتشر شده از قول اینجانب کذب محض است و قطعاً از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم نمود.

وی تصریح کرد: بنده در روز حادثه در حین ماموریت اداری در تهران بودم و باید به حال انتشار دهندگان اخبار کذب که نمک بر زخم خانواده این همکار داغدیده می پاشند تاسف خورد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: همواره تأکید کرده ام که ایمنی و سلامت کارکنان در اولویت قرار دارد و مقدم بر کار و تولید است.

شهباز صفری رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز با رد تمامی شایعات منتشر شده گفت: به نظر می رسد هدف از انتشار چنین اخباری تنها خدشه وارد کردن به نام پرافتخار صنعت نفت گچساران است.

وی به تشریح حادثه پرداخت و گفت: مرحوم علی گماری سرپرست ایستگاه آتش نشانی رگ سفید-۲ روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در حال ماموریت در واحد دچار حمله قلبی می شود که بلافاصله توسط همکاران به درمانگاه پزشکی که در ۵۰۰ متری واقع بود انتقال داده می شود و با امکانات کافی پزشکی، مورد بررسی اولیه قرار گرفته و بلافاصله با هماهنگی پزشک اورژانس بیمارستان شرکت نفت با مجهزترین آمبولانس جهت ادامه درمان به نزدیک ترین مرکز مجهز پزشکی در بخش زیدون اعزام می شود.

صفری افزود: در پی گزارش این حادثه ضمن آماده باش بیمارستان نفت گچساران، اکیپ پزشکی بوسیله هلی کوپتر جهت اعزام به بخش زیدون اقدام می شود. پس از اقدامات پزشکی انجام شده در سردشت زیدون توسط تیم پزشکی شامل دکتر درمانگاه، پزشک اورژانس، دکتر داخلی و پزشکیار درمانگاه رگ سفید، بر اساس تصمیم پزشکی جهت ادامه درمان به بهبهان اعزام می گردد که متاسفانه در بیمارستان بهبهان علیرغم زحمات کادر پزشکی و درمانی فوت می کند.

محمدطاهری رئیس فرودگاه نفت گچساران نیز گفت: طبق اعلام نیاز منطقه تا هماهنگی های لازم ، خارج کردن هلی کوپتر از آشیانه و سوخت گیری و تیک اف به حد فاصل زمانی ۲۵ دقیقه اکیپ پزشکی برای نجات جان همکارمان اقدام نمود که متاسفانه مرحوم گماری براثر شدت حمله قلبی علی رغم تلاش پزشکان جان خود را ازدست داد.

وی افزود: طبق اعلام پزشکان معالج امکان انتقال ایشان با هلی کوپتر وجود نداشت و اخبار منتشر شده در رسانه ها کذب محض می باشد.

طاهری درباره شایعه عدم پر بودن منبع ذخیره سوخت هلی کوپتر گفت: صرف نظر از مسائل ایمنی، در صورتی که هلی کوپتر با حداکثر سوخت در آشیانه نگهداری شود و در عملیات پروازی نیاز باشد با ظرفیت کامل مسافر پرواز نماید، باید جهت کاهش وزن در هنگام بلند شدن، مقدار سوخت را کاهش دهد که خالی کردن سوخت (Defuelling ) به زمان بیشتری نسبت به سوختگیری نیاز دارد، درحالی که حداکثر زمان تکمیل سوخت ۷ دقیقه می باشد لذا نگهداری هلی کوپتر با باک پر در آشیانه منطقی نیست.

وی تصریح کرد: فرودگاه نفت گچساران هیچگونه کمبودی در سوخت هلی کوپتر نداشته و اخبار منتشر شده صحت ندارد.

رئیس فرودگاه نفت گچساران افزود: علاوه بر هلی کوپتر عملیات نفت، هلی کوپتر اورژانس هوایی در فرودگاه مستقر وآماده امدادرسانی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − چهار =


دسته‌بندی نشده