کد خبر : 2747
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

توزیع ۳۰۰ تن آرد و ۶۰ تن سبوس در تیر و مرداد ۹۸

توزیع ۳۰۰ تن آرد و ۶۰ تن سبوس در تیر و مرداد ۹۸

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان صادق شیرالی گفت: فعالیت های تعاون روستایی رامهرمز در زمینه تامین نیازهای روستائیان و دامداران و کشاورزان به صورت روزانه انجام می شود و خوشبختانه در این زمینه تلاش همکاران ما باعث رضایت نسبی شده است. وی ادامه داد: توزیع ماهانه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان صادق شیرالی گفت: فعالیت های تعاون روستایی رامهرمز در زمینه تامین نیازهای روستائیان و دامداران و کشاورزان به صورت روزانه انجام می شود و خوشبختانه در این زمینه تلاش همکاران ما باعث رضایت نسبی شده است.
وی ادامه داد: توزیع ماهانه ۱۵۰ تن آرد خبازی و خانگی پز برای رفع نیازهای روستائیان در تیر و مرداد ماه سال جاری و همچنین توزیع ماهانه ۳۰ تن سبوس از جمله اقدامات تعاون روستایی شهرستان رامهرمز می باشد.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامهرمز در بخش دیگری از صحبت های خود به فعالیت های تعاونی های این شهرستان در خصوص طرح ۵۵۰هزار هکتاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تشکیل شرکت تعاونی تولید ناحیه ۳ در تلاشیم ۲۸۰۰ هزار هکتار از ۵۰ هزار هکتار اراضی این شهرستان را که زیر نظر تعاونی تولید ناحیه ۳ می باشد را ساماندهی کنیم.
شیرالی گفت: امیدواریم راه اندازی و تشکیل این شرکت تعاونی بتواند در تسریع فعالیت ها نقش موثر و بسزایی داشته باشد تا بزودی نتایج مثبت اقدامات انجام شده را شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =


دسته‌بندی نشده