کد خبر : 5946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۴۹

توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار مسجدسلیمانی

توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار مسجدسلیمانی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این رزمایش که مهندس قباد ناصری مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سرهنگ سید عبدالمطلب حسینی فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان، نوذری رئیس بهزیستی و منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان توزیع گردید. این

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این رزمایش که مهندس قباد ناصری مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سرهنگ سید عبدالمطلب حسینی فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان، نوذری رئیس بهزیستی و منصورنیا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان توزیع گردید.

این بسته ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده است.

با هماهنگی به عمل آمده قرار است در فازهای بعدی این رزمایش، بسته های نوشت افزار تهیه شده در میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان های لالی، هفتکل و اندیکا توزیع گردد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع کرد.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =


دسته‌بندی نشده