کد خبر : 6700
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۳

توزیع دو هزار ماسک بین یگان های مرزی خوزستان/ تمهیدات ویژه برای پیشگیری از شیوع ویروس

توزیع دو هزار ماسک بین یگان های مرزی خوزستان/ تمهیدات ویژه برای پیشگیری از شیوع ویروس

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،سروان مهدی هاشمی  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در سطح شهرستان خرمشهر با تعامل قرارگاه جهادی تحت نظارت فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر بیش از دو هزار ماسک یکبار مصرف دریافت و با برنامه‌ریزی در بین کلیه کارکنان پایور و وظیفه معاونت های ستادی و یگان های

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،سروان مهدی هاشمی  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در سطح شهرستان خرمشهر با تعامل قرارگاه جهادی تحت نظارت فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر بیش از دو هزار ماسک یکبار مصرف دریافت و با برنامه‌ریزی در بین کلیه کارکنان پایور و وظیفه معاونت های ستادی و یگان های مرزی توزیع شد.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا در یگان های مرزی و پاسگاه‌های مختلف اندیشیده افزود: با تأکید حداکثری بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط کارکنان تا حد امکان از شیوع این ویروس در یگان های مرزی جلوگیری می کنیم.

معاون بهداری فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا از طریق ترشحات، عطسه، سرفه، لمس وسایل و سطوح مشترک آلوده به ویروس انتقال پیدا می‌کند، رعایت بهداشت فردی از اهمیت بالایی برخوردار است که به صورت مستمر این موارد را رصد و نسبت به گندزدایی اماکن اقدام می‌کنیم.

سروان هاشمی عنوان کرد: همواره بر شستشوی دقیق و مرتب دست‌ها با آب و صابون، گندزدایی سطوح مشترک و خودداری از روبوسی و دست دادن تأکید داریم.

وی در پایان گفت: در عین حال استفاده از ماسک و دستکش و رعایت بهداشت فردی به منظور رعایت حقوق اجتماعی سایر افراد از دیگر توصیه های مهم به کارکنان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =


دسته‌بندی نشده