توجه به مسائل فرهنگی یکی از شاخص های مهم در سطح بندی دانشگاه جامع است

توجه به مسائل فرهنگی یکی از شاخص های مهم در سطح بندی دانشگاه جامع است

 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از موکب داران مرز چذابه بازدید کرد. دکتر محمد حسین امید با حضور در مرز چذابه و موکب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در جریان روند ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفت. امید در این بازدید با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای

 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از موکب داران مرز چذابه بازدید کرد.

دکتر محمد حسین امید با حضور در مرز چذابه و موکب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان در جریان روند ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.

امید در این بازدید با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی، عنوان کرد: سال های گذشته فعالیت‎های فرهنگی متنوعی در دانشگاه برگزار می‌شد اما از سه سال گذشته در بحث اربعین نیز ورود کرده ایم که امسال سه موکب در مهران، زاهدان و چذابه برپا شده است.

امید افزود: امسال قرار بود در مرز خسروی هم موکب برپا کنیم که به دلیل نامشخص بودن فعالیت مرز ، موکب در مرز خسروی فعال نشد اما به طور کلی یک روند همیشگی برای برپایی موکب در مرزهای کشور را طی می کنیم و برای آن برنامه ریزی کلان داریم.

وی با این توضیح که فعالیت های فرهنگی این دانشگاه افزایش می یابد، گفت: تا به امروز اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات مربوط به حرکت و کانون های فرهنگی را در کارنامه خود داشته ایم. 

 امید اظهار کرد: یکی از تصمیمات مهمی که گرفته شد، مکلف کردن مراکز علمی کاربردی کشور به اختصاص ۵ درصد از شهریه به فعالیت‌های فرهنگی است. این الزام فقط در مراکز علمی کاربردی است که امیدواریم با این اقدام، شاخص‌های فرهنگی دانشگاه ارتقا پیدا کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در پایان افزود: در ارزیابی و سطح بندی مراکز علمی کاربردی که دو سال است آن را انجام می دهیم و نتایج این سطح بندی امتیازاتی را برای مراکز علمی کاربردی به همراه دارد، در این سطح بندی یکی از شاخص های مهم توجه به مسائل فرهنگی است که هم از بعد فرهنگی هم از بعد مالی به آن توجه کردیم و در سطح ملی هم دانشگاه جامع در حال انجام اقداماتی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − پنج =


دسته‌بندی نشده