کد خبر : 1085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه ها ی محرمی» در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه ها ی محرمی» در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، زینب قنواتی، مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز از برگزاری تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه ها ی محرمی » با همکاری اعضای کودک و نوجوان کتابخانه خبر داد. زینب قنواتی گفت: تهیه روزنامه دیواری حس

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، زینب قنواتی، مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز از برگزاری تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه ها ی محرمی » با همکاری اعضای کودک و نوجوان کتابخانه خبر داد.

زینب قنواتی گفت: تهیه روزنامه دیواری حس همفکری و تعاون را بین کودکان افزایش داده و باعث تقویت روحیه همکاری در آنها می شود.

وی ادامه داد: همچنین کودکی، دوران ریشه دواندن است. هر چیزی که در دوران کودکی به کودک آموخته شود و با احساس مثبتی عجین گردد، یک ریشه در وجود او می دواند که در مابقی عمر، آن ریشه در حد توانش رشد خواهد نمود؛ اکنون در ماه محرم جا دارد ریشه ی یک ارتباط عرفانی و معنوی ،بین کودکان و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین شکل دهیم.

مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز: این برنامه در ماه محرم حسینی و با اهداف ایجاد همبستگی بین اعضای کودک و نوجوان کتابخانه و معرفی امام حسین (ع) برای کودکان برگزار شد.

در پایان وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در کودکان یک هویت اسلامی و حسینی ایجاد کنیم آن‌ها خود را شایسته می‌دانند و در خیلی از مواقع زمانی که در معرض ناهنجاری قرار می‌گیرند می‌توانند خویشتنداری کنند.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =


دسته‌بندی نشده