تمام طرح های متقاضیان تسهیلات بانکی پالایش و نظارت می شوند

تمام طرح های متقاضیان تسهیلات بانکی پالایش و نظارت می شوند

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان در خصوص بررسی پرونده های شرکت های تولیدی اظهار کرد: در جلسات تبصره ۱۸ که در معاونت هماهنگی امور اقتصادی برگزار می شود، تمامی طرح های دریافتی پالایش و نظارت می شوند. تمامی صنوف و تولیدی ها در حضور بانک ها مشکلاتشان را بیان کردند و کل

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان در خصوص بررسی پرونده های شرکت های تولیدی اظهار کرد: در جلسات تبصره ۱۸ که در معاونت هماهنگی امور اقتصادی برگزار می شود، تمامی طرح های دریافتی پالایش و نظارت می شوند. تمامی صنوف و تولیدی ها در حضور بانک ها مشکلاتشان را بیان کردند و کل طرح ها با حضور کارشناسان بانکی بررسی شد و همه بانک ها در جریان جزییات مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

رضا قیصی پور در خصوص عدم پرداخت تسهیلات از سوی برخی بانک ها تصریح کرد: تسهیلات را معمولا در نیمه دوم سال می دهند و امسال هم با توجه به اینکه گرفتار کرونا شدیم، شرایط پرداخت تسهیلات به هم ریخت، ضمن اینکه دولت هنوز موضوع یارانه تولیدی را نهایی نکرده است.

قیصی پور عنوان کرد: واحدهای تولیدی باید صورت های مالی خود را برای دریافت تسهیلات بالای یک میلیارد تومان به بانک ها ارائه بدهند که متاسفانه واحدها در این زمینه مشکلاتی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =


دسته‌بندی نشده