کد خبر : 9454
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

تلاش موثر و ارزنده مجموعه انتظامی در حادثه متروپل آبادان/ همکاری خوب شهروندان با کارکنان انتظامی موجب تسریع در فرآیند امدادرسانی

تلاش موثر و ارزنده مجموعه انتظامی در حادثه متروپل آبادان/ همکاری خوب شهروندان با کارکنان انتظامی موجب تسریع در فرآیند امدادرسانی
معاون اول رئیس‌جمهور همکاری خوب شهروندان با کارکنان انتظامی را موجب تسریع در فرآیند امدادرسانی دانست و از تلاش موثر و ارزنده مجموعه انتظامی در حادثه متروپل شهرستان "آبادان" تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “محمد مخبر” امروز (جمعه) بلافاصله پس از ورود به شهر “آبادان” در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت.

 

وی تلاش ارزنده کارکنان خدمتگزار و سخت کوش فراجا در تامین امنیت عملیات امداد و نجات حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل و حفظ نظم و آرامش در آن منطقه قابل ستایش و تقدیر است.

 

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه پلیس یک نیروی مردمی است، خاطر نشان کرد: حضور کارکنان انتظامی از لحظات اولیه حادثه نشان از چالاکی این مجموعه و اشراف مدیریتی فرماندهان فراجا دارد.

 

وی همکاری خوب شهروندان با کارکنان انتظامی حاضر در صحنه ماموریت را موجب تسریع در فرآیند امداد رسانی دانست و تصریح کرد: خدمت خالصانه کارکنان فراجا در شرایط بحران از قبیل سیل، زلزله و … همواره با عطوفت و خدمات مردم یاری همراه بوده و این بار نیز این عزیزان خدوم در کنار خدمات انتظامی و ترافیکی، نسبت به امدادرسانی، مردم یاری و همدردی با مردم داغدیده پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + دو =


دسته‌بندی نشده