کد خبر : 8191
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از کارکنانی که با فداکاری و از خودگذشتگی باعث نجات جان مردم شدند

تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از کارکنانی که با فداکاری و از خودگذشتگی باعث نجات جان مردم شدند
در پنجمین روز از هفته ناجا فرماندهی انتظامی استان در سامانه 197 حاضر شده ضمن پاسخگویی تلفنی به مشکلات مردم از کارکنانی که با فداکاری و از خود گذشتگی باعث نجات جان مردم شدند تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار “سید محمد صالحی” در جلسه پاسخگویی به نظرات ،انتقادات، دیدگاه ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس در سامانه نظارت همگانی ۱۹۷  اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و در پیام تبریک‌شان به مناسبت هفته ناجا ذکر کرده بودند ما هم در دفتر نظارت همگانی حضور پیدا کردیم تا خدمتگزاری بیشتری به شهروندان عزیزمان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا ارتباط نیروی انتظامی در این ایام با مردم به صورت تلفنی برقرار می‌شود و مردم خواسته های خود را در حوزه انتظامی مطرح می‌کنند و در چهارچوب قانون دستورات لازم صادر می‌شود تا ان‌شاالله از مشکلات شهروندان گره گشایی حاصل شود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پل ارتباطی میان پلیس و مردم است و روزانه پیام‌هایی به صورت زنده و سیستمی از مردم دریافت می‌شوند، تصریح کرد: مردم عموماً تقدیر، انتقاد و پیشنهاد می‌کنند و حتی شکایتی هم که نسبت به نحوه عملکرد کارکنان داشته باشند مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

سردار صالحی عنوان داشت: تعدادی از شهروندان از عملکرد بعضی از کارکنان نیروی انتظامی در سطح استان اعلام رضایتمندی کرده بودند چرا که در حین ماموریت از خودگذشتگی کرده و باعث نجات جان آنان در حوادث شدند، ما هم بر حسب وظیفه از این عزیزان تجلیل و قدردانی کردیم.

 

منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =


دسته‌بندی نشده