کد خبر : 12150
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۲۷

تقدیر دستگاه قضائی از زحمات مجموعه انتظامی خوزستان در بحث ناامنی ها و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی

تقدیر دستگاه قضائی از زحمات مجموعه انتظامی خوزستان در بحث ناامنی ها و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: زحمات مجموعه انتظامی خوزستان در بحث ناامنی ها و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، “علی دهقانی” با دیدار با سردار “سید محمد صالحی” و جمعی از مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های مجموعه خدوم انتظامی که در جهت استقرار نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به کلیه کسانی که به حقوق مردم و امنیت جامعه تعرض می‌کنند، گفت: دستگاه قضائی با کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند و با اقدامات غیرقانونی امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان افزود: پرونده‌های دستگیر شدگان به صورت ویژه و در شعب خاص رسیدگی خواهند شد.

دهقانی بیان داشت: کسانی که مرتکب جرائم خشن می‌شوند و با آزار و اذیت و استفاده از سلاح‌های گرم و سرد در انجام نیت‌های پلید خود سرقت‌های مسلحانه انجام می‌دهند دستگاه قضائی با کمک مجموعه انتظامی که در امر تعقیب و دستگیری این مخلان نظم و امنیت تلاش می‌کنند با قاطعیت و جدیت در شعب خاص و در حداقل زمان ممکن رسیدگی قاطع، قانونی و عبرت آموز خواهد داشت.

*مجموعه انتظامی با اقتدار ناآرامی‌ها را مدیریت کرد*

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این جریانات اخیر مجموعه انتظامی با اقتدار وارد عمل شد و صحنه ناآرامی‌ها را خوب مدیریت کرد.

 

آیت الله “عبدالکریم فرحانی” در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان، به مناسبت دهه آخر ماه صفر پیرامون سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) با روحیات معنوی خود، جریان اخوت و برادری و امنیت و رفاه را در میان ملت که در آن موقع درگیر جنگ شدید بود، راه انداخت و سبب شد حکومت تازه شکل گرفته اسلام به سرعت رشد و گسترش یابد.

وی در ادامه به حوادث چند روز اخیر کشور اشاره کرد و گفت: اعتراض با تخریب و وارد کردن خسارت به اموال عمومی شخصی مردم کاملا فرق می کند، اعتراض با شهید کردن افراد و آتش زدن قرآن و تخریب مسجد و حسینیه کاملا در تضاد است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن که سعی در خاموش کردن آن داشت راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حسینی بود که با حضور میلیونی مسلمانان در سراسر جهان اتحاد و انسجام جامعه اسلامی به دنیا نشان داده شد.

وی به پیروزی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در برگزاری با شکوه مراسم اربعین و عضویت رسمی کشور ایران در سازمان همکاری شانگهای اشاره کرد و گفت : در این جریانات اخیر مجموعه انتظامی با اقتدار وارد عمل شد و صحنه را مدیریت کرد.

آیت الله فرحانی تاکید کرد: نیروی انتظامی در این صحنه همچون سایر اقدامات خوش درخشیده و می بایست با مخلان نظم و امنیت عمومی همچون گذشته قاطعانه برخورد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − ده =


دسته‌بندی نشده