کد خبر : 12646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

تشییع و تدفین پیکر ‌شهید گمنام در اهواز

تشییع و تدفین پیکر ‌شهید گمنام در اهواز
پیکر مطهر شهید گمنام 18 ساله دوران دفاع مقدس بر دوش مردم انقلابی اهواز و جامعه دانش آموزی این شهر از حرم علی بن مهزیار اهوازی تشییع و در بوستان شهید صباغان به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله دوران دفاع مقدس امروز پس از تجمع بزرگ دانش آموزی در حرم علی بن مهزیار اهوازی و اجرای سرود «سلام فرمانده توسط «ابوذر روحی» بر دوش مردم انقلابی اهواز و جامعه دانش آموزی این شهر تشییع و در بوستان شهید صباغان به خاک سپرده شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم، حضور حداکثری دانش آموزان اهوازی در تشییع شهید را یک مشت محکم به دهان استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: حجاب این نوجوان و جوانان دانش آموز دختر و برافراشتن پرچم سه رنگ کشورمان پشت تابوت این شهید گمنام معنای زیادی دارد که دشمنان نمی خواهند آن را بفهمند.

وی افزود: همان گونه که ما در لباس پاسداری، روحانیت و خدمت، شما نسل جوان کشور را دوست داریم، شما هم نشان دادید که خادمین واقعی و دلسوز کشورتان را دوست دارید. نشان دادید که شهدای میهن تان را دوست دارید و دشمن این دوستی ها را دوست ندارد.

سردار مرادحاجتی گفت: حضور دانش آموزان در آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید گمنام ۱۸ ساله بار دیگر به سرمداران فتنه و آشوب فهماند که راه را باز هم اشتباه رفته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان از حضور مردم متدین اهواز، مجموعه شهرداری منطقه یک اهواز، سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز، نیروی انتظامی اهواز و کلانتری ۱۳، سازمان برق، ناحیه امام علی (ع)، صداوسیمای مرکز خوزستان، اهالی رسانه و مجموعه آموزش و پرورش استان و نواحی ۴ گانه اهواز به خاطر مشارکت در انجام این مراسم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =


دسته‌بندی نشده