کد خبر : 9470
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

تشکر و قدردانی از همه دستگاه ها و نهادهای خدمتگزار به خصوص مجموعه فرماندهی انتظامی

تشکر و قدردانی از همه دستگاه ها و نهادهای خدمتگزار به خصوص مجموعه فرماندهی انتظامی
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن حضور در محل حادثه متروپل آبادان گفت: از مجموعه فرماندهی انتظامی که در کنار نیروهای جهادی به صورت شبانه روز مشغول خدمت گزاری هستند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، آیت الله “محسن حیدری” در گفت و گو با خبرنگار اعزامی پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به مناسبت تقارن حادثه دلخراش ساختمان متروپل آبادان و شهادت امام صادق (ع) این روز را به محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مخصوصا مردم شریف آبادان و خرمشهر که تعدادی از هموطنان در این حادثه تلخ جان باختند را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم درگذشتگان این حادثه با شهدای کربلا و شهدای سوم خرداد محشور گردند.

وی افزود: از مردم شهرستان آبادان که در مقابل این مصیبت با مقاومت، ایستادگی و صبوری در کنار خانواده‌های آن‌ها ایستادند تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: از مسئولان، بسیجیان، سپاه، نیروهای امدادی، وزارت کشور و به خصوص مجموعه فرماندهی انتظامی که برای ایجاد امنیت و خدمت به مردم در کنار نیروهای جهادی مشغول خدمت گزاری هستند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

آیت الله حیدری عنوان داشت: امیدواریم با این همت و عزم ملی که وجود دارد و پیگیری که مسئولان در کنار نیروهای جهادی مشغول خدمت هستند در کار امدادگران تسریع بیشتری حاصل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 14 =


دسته‌بندی نشده