کد خبر : 5040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۲۷

تحقق بیش از شش هزار  متر حفاری جهت دار در چهار ماه نخست امسال

تحقق بیش از شش هزار  متر حفاری جهت دار در چهار ماه نخست امسال

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی  شرکت ملی حفاری ایران قربانعلی کاظمی روز چهارشنبه (یکم مردادماه ۹۹) در بیان فعالیت های این اداره عملیاتی از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه توضیح داد: این میزان حفاری بر روی ۱۷ حلقه چاه به تفکیک دو حلقه افقی، هشت حلقه جهت دار

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی  شرکت ملی حفاری ایران قربانعلی کاظمی روز چهارشنبه (یکم مردادماه ۹۹) در بیان فعالیت های این اداره عملیاتی از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه توضیح داد: این میزان حفاری بر روی ۱۷ حلقه چاه به تفکیک دو حلقه افقی، هشت حلقه جهت دار ، دو حلقه عبور از مانده حفاری و پنج چاه عمودی با موتور درون چاهی محقق گردیده است.
وی گفت: انجام دو عملیات مغزه گیری با بازیافت ۳۷۳ متر مغزه و یک عملیات کنار گذر با ابزار ویپ استاک( Whipstock ) بخش دیگری از فعالیت این واحد تخصصی زیر مجموعه مدیریت خدمات ویژه شرکت به شمار می آید.
کاظمی با اشاره به شاخص های عملکردی مهم در این اداره افزود: افزایش سهم بازار حفاری جهت دار به نحوی که میزان سهم از ۳۵ به ۴۲ درصد افزایش یافته است و پیگیری مستمر ساخت قطعات و تجهیزات از جمله قطعات کاربردی ابزار مغزه گیری از موارد مهم و تاثیر گذار در این مدت می باشد.
رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: نگاه خاص به روش های نوین، کنترل هزینه از جمله شیوه مهندسی هزینه خدمات تمام شده حفاری جهت دار، مغزه گیری و کنار گذر از موارد با اهمیتی است که در دستور کار تعریف و دنبال می شود.
وی گفت:  این بخش هم اکنون ارایه خدمات مورد نیاز پروژه ‌های کلید در دست EPC و EPD از جمله پروژه ‌های ۱۰+۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، ، نفت شهر، دارخوین و هشت حلقه چاه اکتشافی در مناطق مختلف را در دست اجرا دارد.
کاظمی افزود: همچنین این اداره در زمان حاضر به شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره ایران، نفت مناطق مرکزی و دیگر شرکت های متقاضی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و همچنین شرکت های بخش خصوصی خدمات ارایه می دهد.
رئیس اداره عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران یاد آور شد: این مجموعه از مجرب‌ ترین متخصصان در ارائه خدمات ویژه حفاری برخوردار و  توان پاسخگویی در بخش عملیات ویژه حفاری از صفر تا ۱۰۰ را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نوزده =


دسته‌بندی نشده