کد خبر : 4011
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

 تحریم فرمانده سپاه خوزستان نشان از هراس آمریکا از امت اسلام است

 تحریم فرمانده سپاه خوزستان نشان از هراس آمریکا از امت اسلام است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تحریم این فرمانده نشان از هراس دولت آمریکا از امت اسلام است. امید بن‌عباس، فرزندان خوزستان را راست قامتانی دانست که از تحریم‌های دشمن هراسی ندارند و افزود: دشمن یک بار دیگر در اوج عجز و ناتوانی،

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تحریم این فرمانده نشان از هراس دولت آمریکا از امت اسلام است.

امید بن‌عباس، فرزندان خوزستان را راست قامتانی دانست که از تحریم‌های دشمن هراسی ندارند و افزود: دشمن یک بار دیگر در اوج عجز و ناتوانی، تحریم را به عنوان حربه‌ای ناکارآمد برای خادمان صدیق و انقلابی این مرز و بوم به کار برد.

وی اظهارداشت: تحریم فرزند دزفول سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان نه هراسی بر دل ایجاد می‌کند و نه اثری خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان دزفول با محکومیت حرکت مضحک و اقدام بی‌اثر آمریکا در تحریم سرتیپ پاسدار شاهوارپور این اقدام را نشانه روشن استیصال دشمن زبون و هراس دولت آمریکا از امت اسلام می‌دانند.

وی گفت: تحریم دولتمردان مستکبر ایالات متحده علیه فرمانده ارشد سپاه خوزستان، نشان از حقانیت ملت ایران و مردمی بودن سپاه پاسداران است و باعث اتحاد بیش از پیش ملت می‌شود.

بن‌عباس افزود: این اقدام انگیزه جوانان سلحشور سرزمین ایران اسلامی را برای نبرد با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دوچندان می‌کند.

وی ضمن محکومیت این اقدام آمریکا از خدمات ارزشمند، جهادگونه و بی‌دریغ سرتیپ پاسدار شاهوارپور در عرصه‌های مختلف قدردانی و بیان کرد: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی مجموعه سپاه سرافراز و شهیدداده‌ استان خوزستان می‌شود.

 

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران دیروز جمعه اعلام کرد آمریکا نام سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان را به بهانه‌های حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =


دسته‌بندی نشده