کد خبر : 8282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۲۴

حدیث کریمی خبرنگار ورزشی

تجلیل از قهرمانان جودوکار آبادانی که به تیم ملی راه یافتند

تجلیل از قهرمانان جودوکار آبادانی که به تیم ملی راه یافتند
به مناسبت هفته تربیت بدنی و همچنین هفته وحدت از دو قهرمان جودوکار با غیرت آبادانی، صادق صالحی و کریم معیدی که در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی شرکت کرده بودند با به دست آوردن مدال برنز برای آبادان و استان خوزستان افتخار آفریدند و به تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان و روسای هیات های ورزشی در کنار مزار هشت شهید گمنام، گفت: در حقیقت قهرمانان اصلی ما این شهیدان هستند، و امروز در کنار شهدا از افتخارآفرینان ورزشی تجلیل و قدردانی انجام شد.

 

وی در خصوص ساختمان خانه جودو آبادان که ۸۰ درصد کار آن به پایان رسیده، اظهار کرد: در کنار مزار شهدا و در حضور روسای هیاتهای ورزشی قول دادیم تا پیگیر اعتبار ۲۰ درصدی جهت تکمیل و تجهیز خانه جودو آبادان باشیم.

 

این مقام مسئول با بیان این خبر گفت: این هدیه ایی برای جودوکارانی است که با کمترین امکانات این افتخار را برای آبادان و استان کسب کردند و این افتخار به دست نمی آمد اگر زحمات استاد الیاس حمیدیان مربی دلسوز و از خود گذشته ی بسیجی نبود.

 

وی یادآوری کرد: قبل از تجلیل نیز بازدیدی از باغ موزه دفاع مقدس به عمل آمد و ناصر روستایی یکی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و یکی از متولیان این باغ موزه که به همراه سرهنگ صریحی و حاج اصغر احمدی؛ از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با سخنان شیوای خود خاطرات جنگ و سابقه ی باغ موزه را برای جوانان امروز تشریح کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =


دسته‌بندی نشده