کد خبر : 8955
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

تامین نیاز آبی ۱۴روستا در اهواز/بهره مندی ۲۵۰۰نفر از آب سالم و پایدار در اسماعیلیه

تامین نیاز آبی ۱۴روستا در اهواز/بهره مندی ۲۵۰۰نفر از آب سالم و پایدار در اسماعیلیه
مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: طرح آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز ، در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، محمدرضا کرمی نژاد اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز شامل ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب مسیر طاهریه  از روستاهای رامشیر یک و ۲، سید خلف، منشید، طاهره یک، ۲ و سه، عزیبی، دب ملیحه شیخ محمد یک و ۲، شریفه یک و ۲ و یکباره است.

وی افزود: جمعیت این روستاها بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و طرح آبرسانی به این روستاها با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و درمدت سه ماه انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۹۰۴ روستای خوزستان طی هشت ماه اخیر از آب شرب پایدار برخوردار شدند و ۱۹ روستای دیگر در استان نیازمند آبرسانی هستند که در قالب طرح محرومیت زدایی این شرکت آبرسانی خواهند شد.

در این مراسم نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کار‌های مهمی که در یک سال  اخیر در استان و شهرستان اهواز انجام شد، طرح آبرسانی پایدار به مناطق روستایی بوده است.

مجتبی یوسفی افزود: مجلس شورای اسلامی سه هزار میلیارد تومان برای حوزه آبرسانی و فاضلاب به تصویب رساند که کمک خوبی به شرکت آبفا بوده است.

وی با اشاره به طرح آبرسانی به ۱۴ روستای بخش اسماعیلیه بیان کرد: تا یک ماه آینده طرح ایستگاه پمپاژ  تصفیه خانه قلعه سحر و آبرسانی به ۴۷ روستا نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 15 =


دسته‌بندی نشده