کد خبر : 5121
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

بیش از ۶۸ هزار نسخه الکترونیکی در این مدت صادر و مطالبات مربوط به این نسخ به مطب‌های پزشکی پرداخت شد

بیش از ۶۸ هزار نسخه الکترونیکی در این مدت صادر و مطالبات مربوط به این نسخ به مطب‌های پزشکی پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علی خسروی گفت : خبرنگاران در رفع عقب ماندگی های‌ بخش های مختلف جامعه  اثرگذارند  ، از این رو باید بتوانند در انتقال اطلاعات به ویژه در شرایط مهم جامعه نقش خود را ایفا کنند . این مقام مسئول، به اهم فعالیت های اداره کل بیمه سلامت خوزستان در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علی خسروی گفت : خبرنگاران در رفع عقب ماندگی های‌ بخش های مختلف جامعه  اثرگذارند  ، از این رو باید بتوانند در انتقال اطلاعات به ویژه در شرایط مهم جامعه نقش خود را ایفا کنند .

این مقام مسئول، به اهم فعالیت های اداره کل بیمه سلامت خوزستان در ماه های گذشته اشاره کرد و گفت :  بیمه سلامت یک بیمه حمایتی است و تقریبا ۸۵ درصد بیمه شدگان خوزستانی قشر متوسط روبه پایین هستند که نمی توان به این قشر نگاه سیاسی یاحزبی داشت و باید هر فردی که در راس امور قرار می گیرد دغدغه مند باشد .تمام تلاش ما این بوده موسسات درمانی را برای صدور نسخه  الکترونیکی به سامانه بیمه سلامت وصل کنیم   .‌
خسروی گفت : ۶۳درصد موسسات به سامانه ما وصل شده اند و در حال حاضر به صورت الکترونیک به بیماران نسخه می دهند .  نسخه نویسی الکترونیک، به روز رسانی مطالبات پزشکان و موسسات طرف قرارداد، اجرای پروتکل‌های درمانی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تجویز و مدیریت هزینه‌های سلامت در آینده، تضمین نظام سلامت را درپی دارد.
وی افزود: در ابتدای اجرای طرح مقاومت هایی از سوی موسسات درمانی بود ولی با پیگیری هایی که انجام دادیم توانستیم در جهت حمایت از بیمه شدگان سلامت و جلب رضایت بیماران گام های خوبی برداریم  .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نخستین قدمی که سازمان بیمه سلامت در اجرای طرح تبادل الکترونیک برداشت با بیمارستان‌های دانشگاهی(زیرمجموعه وزارت بهداشت) بود، یادآورشد: این فرآیند از پارسال شروع شد و اکنون تمامی اطلاعات از حالت کاغذی به حالت الکترونیک تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد :  بیش از ۶۸ هزار نسخه الکترونیکی در این مدت صادر و مطالبات مربوط به این نسخ به مطب‌های پزشکی پرداخت شد.
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد : الکترونیکی کردن فرایندها در ییمه ها گامی برای شفاف سازی اطلاعات بیماران برای پزشکان ، دانشجویان و بیماران وتسریع در امور درمانی بیمار است .
وی افزود: انتطار داریم خبرنگاران در بحث فرایندهای رفاهی و آسایش مردم  کنار بیمه سلامت باشند تا بتوانیم مابقی بخش های درمانی را هم به سامانه الکترونیک برای صدور نسخه بیفزاییم  وخدمات سرپایی و بستری بیماران سیستم  الکترونیکی شود‌. نبض شهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هشت =


دسته‌بندی نشده