کد خبر : 6668
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲:۰۵

بهره برداری از بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب غرب کشور

بهره برداری از بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب غرب کشور

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،شهردار اهواز گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در محل کانون توزیع و تقسیم ترافیک شهر اهواز قرار دارد و هم اکنون کار آسفالت و نصب علائم ترافیکی و خاکریزی و جدولگذاری این تقاطع به پایان رسیده است. وی در خصوص محورهای این تقاطع عنوان کرد:محور L100 که شامل

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،شهردار اهواز گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در محل کانون توزیع و تقسیم ترافیک شهر اهواز قرار دارد و هم اکنون کار آسفالت و نصب علائم ترافیکی و خاکریزی و جدولگذاری این تقاطع به پایان رسیده است.
وی در خصوص محورهای این تقاطع عنوان کرد:محور L100 که شامل دو باند رفت و برگشت است میدان چهار اسب را به میدان پنج نخل متصل می کند.

محور L200میدان پنج نخل را به اتوبان شهید سلیمانی متصل می کند و محور ال ۳۰۰ با نصب قطعات پیش ساخته سگمنت بر روی ستونهای شماره ۱۸ و۱۹ مسیر متصل کننده میدان تپه به میدان دروازه است و محور L500 نیز به طول ۷۳۰ متر و ارتفاع ۲۲ متر از سطح زمین، میدان خلیج فارس(دروازه) را به میدان پنج نخل وصل می کند.

شاعری در پایان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این تقاطع تردد شهروندان در مسیرهای یادشده روان شده و نقش بسزایی در کاهش مصرف سوخت به همراه دارد و بزودی تاریخ افتتاح این بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب غرب کشور اعلام می شود که به یاری خدا عیدانه شهرداری اهواز به شهروندان عزیز اهوازی خواهد بود.

منبع:روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 15 =


دسته‌بندی نشده