کد خبر : 11584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:

بزرگترین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی جنوب غرب کشور هفته آینده در اهواز به بهره برداری می رسد

بزرگترین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی جنوب غرب کشور هفته آینده در اهواز به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکترامیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان روز سه شنبه ۸ شهریور با حضور در بیمارستان امیرالمومنین اهواز از درمانگاه تخصصی که بزرگترین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است بازدید کرد . وی با بیان اینکه کارساخت این درمانگاه ۴ سال طول کشید  و بالاخره

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکترامیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان روز سه شنبه ۸ شهریور با حضور در بیمارستان امیرالمومنین اهواز از درمانگاه تخصصی که بزرگترین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است بازدید کرد . وی با بیان اینکه کارساخت این درمانگاه ۴ سال طول کشید  و بالاخره با همت گروه فنی و مهندسی بیمارستان امیرالمومنین و زیر نظر مدیریت درمان تکمیل شد و آماده بهره برداری است .

دکتر بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان زمان افتتاح این درمانگاه را روز شنبه ۱۲ شهریور اعلام کرد و افزود : با افتتاح این مرکز تخصصی خدمات درمانی خیلی خوبی به بیمه شدگان ارائه می گردد .

وی به محل اقامت پزشکان مقیم بیمارستان اشاره کرد و گفت : برای مراقبت بهتر از بیماران و در دسترس بودن پزشکان و ارائه خدمات فوری  به بیماران بستری ، محل اقامت پزشکان مقیم مجددا به داخل بیمارستان انتقال داده شد .

در ادامه این بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با حضور در مجموعه منازل سازمانی از ۲ محل بازسازی و تجهیز شده رفاهی جهت اسکان تیم های پزشکی اعزامی از استان های معین که مقرر است به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه نمایند ، بازدید و افتتاح کرد .

منبع: اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سه =


دسته‌بندی نشده